אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פיתרון ללקוחות בטר פלייס? המתחרה ג'ינרג'י מציעה לספק חשמל לרנו צילום: אוראל כהן

בלעדי לכלכליסט

פיתרון ללקוחות בטר פלייס? המתחרה ג'ינרג'י מציעה לספק חשמל לרנו

ספקית שירותי ההטענה של טויוטה פנתה ללקוחות בטר פלייס והודיעה כי תאפשר אספקת שירותי טעינה לכלל סוגי הרכב החשמלי בישראל. "כרגע, מירב מאמצינו מרוכזים במתן פתרון על גבי התשתיות הקיימות", נמסר מהחברה

26.05.2013, 18:11 | תומר הדר

על רקע אי הוודאות בנוגע להמשך יכולתה של בטר פלייס לספק חשמל ללקוחותיה פונה היום המתחרה ג'ינרג'י, ספקית שירותי ההטענה של טויוטה בקריאה ללקוחות בטר פלייס. "לאור עשרות פניות ישירות של בעלי רנו פלואנס שיצרו עמנו קשר החל מיום שישי, ג'ינרג'י מספקת שירותי טעינה לכלל סוגי הרכב החשמליים בישראל ואף לרכבי רנו פלואנס בטורקיה, לכן באפשרותנו להטעין רכביכם גם בישראל".

קראו עוד בכלכליסט

תחנת טעינה של בטר פלייס תחנת טעינה של בטר פלייס תחנת טעינה של בטר פלייס

לפי ההודעה, החברה יכלה להציע ללקוחות בטר פלייס לרכוש עמדות מתוצרת ג'ינרג'י, אבל "כרגע מירב מאמצנו מרוכזים במתן פתרון על גבי התשתיות הקיימות או בהחלפה מינורית על מנת למנוע מכם תשלומים נוספים. אחת השאלות שמרבית הפונים העלו הינה העלות שאנו גובים בגין הטעינה, התשובה לכך היא שהתשלום בגין החשמל הינו על פי תעריף רשות החשמל וללא שום עלויות נוספות (כ-11 אגורות לקילומטר – כפי שמוכר לכם). בנוסף, במקרים מסוימים ותלויי תשתית ישנו תשלום חודשי של 99 שקל.

"בנוגע לתחנות החלפת הסוללה, אין אנו בקיאים בתחום ואיננו חשופים לעלויות החבויות בכך ועל כן לא נוכל להתייחס. במידה וניתן יהא נשמח לתפעל מספר מצומצם של תחנות לשירותכם, אך הדבר איננו עומד על הפרק כרגע היות ואינו בשליטתנו. אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת לספק פתרון מהיר וחשוב".

תגיות

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
כדאיות רכב חשמלי
רכב חשמלי בגודל סופר מיני (ניסאן ליף) יכול להיות הצלחה בישראל לפחות כמו בנורווגיה אם טווח הנסיעה יעמוד על 200 ק"מ, המדינה תבטיח שעלות החשמל לטעינה תהיה זהה למחיר החשמל הביתי אם הטעינה תעשה בשעות השפל (בין 17:00 ל - 8:00 למחרת היום), ומחיר המכונית לא יעלה על 150,000 ש"ח. בתנאים אלה יהיה טוב גם לצרכן שיוכל לנסוע בעלות של כ - 10 א"ג לק"מ, לחברת החשמל שתמכור יכולת יצור בשעות המתות, למדינה שתפחית את זיהום האוויר בהתאם להתחייבויות שלקחה על עצמה וכמובן לכל מחבקי העצים למיניהם.
momo  |  28.05.13
6.
הייתי בונה ארגז מעל עם תאים סולרים
כמובן מסדר שנאי מתאים לאוטו אבל ככה יטען בזמן חנייה בכל מקום וגם ייסע בעיר רק על הקונסולה שנבנה בכל מקרה יש להתחיל ליישם בחוקה המרת רכבים כמו בארהב רכב בנזין מומר לחשמל או גז -ככה נחסוך כולם צריך בכללי לשים לכל אורך כביש החוף תאים סולרים לחשמל שוטף למדינה ואת הירוקים יפצו בזה רק שיגידו שעיי כך יש פחות זיהום
ממציא , מרכז  |  27.05.13
לכל התגובות