אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הרנו החשמלית איבדה מערכה והוסרה ממחירון לוי יצחק צילום: תומר הדר

הרנו החשמלית איבדה מערכה והוסרה ממחירון לוי יצחק

הפסקת שיווקן של המכוניות בידי בטר פלייס הורידה את ערכן באופן משמעותי. השבוע יכריעו סופית מפרקי החברה אילו גופים ירכשו את פעילותה

07.07.2013, 16:05 | תומר הדר

קבוצת לוי יצחק הסירה את מכוניות הרנו החשמליות ששיווקה בטר פלייס ממחירון הרכב של חודש יולי, כך נודע ל"כלכליסט". 

קראו עוד בכלכליסט

לדברי גורמים המקורבים לחברה, הפסקת שיווקן של המכוניות הורידה בפועל את ערכן באופן קיצוני ולכן הוסרו מן המחירון. במידה ושיווקן יתחדש בישראל לאחר תום הליך הפירוק יוחזרו המכוניות של בטר פלייס למחירון.

רנו החשמלית, צילום: תומריקו רנו החשמלית | צילום: תומריקו רנו החשמלית, צילום: תומריקו

השבוע יכריעו באופן סופי מפרקי החברה אילו גופים ירכשו את פעילותה. שלשום (ו') קיימו בעלי הרכבים החשמליים כנס בו

דיווחו על התקדמותם בתהליך רכישת נכסי בטר פלייס.

בין היתר ציינו נציגי בעלי המכוניות כי החברה החדשה, הצפויה להיקרא LIO CAR עשויה לפעול בהפסד במשך שלוש שנות קיומה הראשונות.

עוד ציינו נציגי בעלי המכוניות שבין המתמודדים על רכישת נכסי בטר פלייס נמנות גם חברות ליסינג המחזיקות בעצמן במכוניות חשמליות.

במידה ונציגי בעלי המכוניות החשמליות יזכו בהצעת הרכש, ציינו נציגי הבעלים, יבקשו אלה בעלי תחנות ההחלפה להפעיל את התחנות במשך שלוש/ה חודשים ללא תשלום, כאשר בעלי המכוניות החשמליות ישאו בעלויות הארנונה והמים.

תגיות

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
רוצה להאמין שחברה רצינית שיודעת משהו על הטענת רכבים חשמלים תצליח
ישנו מודל של חברות כלכליות אחרות בארץ שיודעות להטעין רכבים ולספק את השירות. לא מצליח להבין למה כולם כל כך מעוניינים בחברה הזאת שנכשלה..למה אי אפשר פשוט לעזור לחברות קטנות שעושות אותו דבר בחצי בלי הרבה השקעות? אני חושב שבמקום שבעלי הרכבים יהיו עסוקים בלנסות איך לרכוש את בטר פלייס שהם פשוט ימשיכו הלאה ויפנו לאחת מהחברות האחרות שהן מספיק טובות.. יום טוב ובהצלחה לכולם
סיון מוראל , המרכז  |  08.07.13
13.
שאלות לאנשי העמותה
בכנס יום שישי ולאור דברי אנשי העמותה,יש כוונה להקים חברה לצורך רכישת נכסי בטר פלייס מכאן עולות מספר שאלות 1. מי הסמיך את יושבי ראש העמותה לנהל מומ עם המפרק על סגירת תחנות החלפה דבר שלכשעצמו מהווה פגיעה קשה בשירות ובתפעול הרכב החשמלי.האם הסכמה זאת נובעת מההצעה המסחרית של החברה החדשה ומנסים להלביש זאת על בעלי המכוניות כמי שמסכימים לפגיעה זו בשירות? 2. מי הם בעלי החברה החדשה ומה הקשר שלהם לעמותה. 3. האם יור העמותה שהצביע על עצמו כאחד השותפים משתמש בעמותה כמכשיר להפעלת לחץ על המפרק או על בית המשפט לרכישת תפעול בטר פלייס. 4. מתי אגב נבחרו נציגי העמותה? 5. עד כמה אנשי העמותה מיודעים לכל המהלכים ה"סודיים" והמגעים של מנהלי העמותה 6. מדוע חברי העמותה לא מקבלים באופן שקוף ושוטף מידע רלוונטי על המהלך המסחרי מול המפרק? 7. מה יהייה חלקם של חברי העמותה בחברה המפעילה למישהו תשובות?
ניסו , הרצליה  |  07.07.13
לכל התגובות