אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הוט מובייל גייסה 514 אלף לקוחות מאז חודש מאי אשתקד צילום: רמי זרנגר

הוט מובייל גייסה 514 אלף לקוחות מאז חודש מאי אשתקד

הרווח הנקי של HOT עמד על 37 מיליון שקל ברבעון השני, לעומת 5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד

12.08.2013, 23:46 | אופיר דור

הכנסות חברת HOT ברבעון השני של 2013 הסתכמו ב-1.06 מיליארד שקל, גידול של 2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. כך עולה מהדו"חות הכספיים של החברה לחודשים אפריל-יוני 2013 שהתפרסמו הערב (ב'). מניית HOT כבר נמחקה ממסחר והחברה הפכה לחברה פרטית בבעלות פטריק דרהי, אך היא ממשיכה לפרסם דו"חות כיוון שאג"ח שלה עדיין נסחרות. 

קראו עוד בכלכליסט

החברה שינתה את אופן הדיווח שלה בדו"חות הכספיים הנוכחיים, ובניגוד לעבר אינה מציגה בנפרד את ההכנסות שלה מתחום הטלוויזיה ומתחום הטלקום (אינטרנט, טלפוניה, ספק אינטרנט) אלא מאחדת אותם תחת מגזר הנקרא כבלים.

ברבעון השני הסתכמו הכנסות מגזר הכבלים של HOT בכ-842 מיליון שקל, ללא שינוי מהותי ביחס להכנסות של כ-843 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

פטריק דרהי , צילום: רמי זרנגר פטריק דרהי | צילום: רמי זרנגר פטריק דרהי , צילום: רמי זרנגר

לעומת זאת הכנסות החברה ממגזר הסלולר (HOT mobile) גדלו ב-16% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-223 מיליון שקל. mobile HOT השיקה את הפעילות החדשה שלה במהלך חודש מאי אשתקד וגייסה מאז 514 אלף לקוחות בנוסף ללקוחות רשת מירס הוותיקה.

ברמת ה-EBITDA (רווח תפעולי ללא פחת והפחתות) רשמה החברה גידול של 10%, מ-372 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד ל-410 מיליון שקל ברבעון האחרון.

הרווח הנקי של החברה ברבעון השני של 2013 הסתכם בכ-37 מיליון שקל, לעומת 5 מיליון שקל בלבד ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווח הנקי וב-EBITDA מוסברת על ידי החברה בהתייעלות וירידה בהוצאות.

תגיות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
החברה הכי גרועה בישראל בתחום השירות ללקוח
לאחרונה התנתקתי מכל שרותי הוט. 3 ימים התקשרתי להזמנת שירות לממירים שהתקלקלו. ביום הרביעי, כשענו לי אחרי 30 דקות המתנה, אמר לי נציג הוט: "לא, עכשיו אנחנו לא מטפלים בתקלות, רק בבעיות קליטה"... האמת היא ששאר החברות לא הרבה יותר טובות. יש צמצום מירבי בכח אדם במוקדי השירות, זמני ההמתנה איומים, וכשחייבו אותם לענות תוך 3 דקות הם מבקשים ממך להשאיר מספר טלפון ויתקשרו אליך - אבל לא מתקשרים (אבל שולחים מסרון "ניסינו להשיגך אך לא היה מענה"... ואם החוק מחייב כל 'מרכז שירות' לענות תוך 3 דקות - הם טוענים שאצלם זה לא 'מרכז שירות' אלא 'מוקד תמיכה'... פתרונות יצירתיים לעבירה על החוק בלי להיות אשם... אבל הוט מרויחה - כי הציבור מטומטם והציבור משלם.
אלי בר-נס , רחובות  |  13.08.13