אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פוקס מכרה את כל זמן הפרסום בסופרבול צילום מסך: youtube

פוקס מכרה את כל זמן הפרסום בסופרבול

המחיר של 30 שניות פרסומת באירוע הספורט של השנה בארה"ב ינוע בין 4 מיליון ל-4.5 מיליון דולר

05.12.2013, 15:23 | סוכנויות הידיעות

פוקס, רשת השידורים האמריקאית, הודיעה כי מכרה את כל זמן הפרסום שלה לסופרבול 2014 שייערך בפברואר השנה בניו יורק.  

קראו עוד בכלכליסט

פרסומת סופרבל. עדיין אפשר לקנות 30 שניות, צילום: אם סי טי פרסומת סופרבל. עדיין אפשר לקנות 30 שניות | צילום: אם סי טי פרסומת סופרבל. עדיין אפשר לקנות 30 שניות, צילום: אם סי טי

לפי פוקס 30 שניות של זמן פרסומת במהלך משחק הפוטבול נמכרו בסכום שנע בין 4 מיליון דולר ל-4.5 מיליון דולר. זמני הפרסום לקראת סוף המשחק עולים יותר. בעונה שעברה CBS השיגה 4 מיליון דולר לספוט פרסום בסופרבול בניו אורלינס.

לפי הבכירים בפוקס, ייתכן ויהיו שינויים במפרסמים וכי המחיר ל-30 שניות עוד יעלה.

 ניל מולקאהי, סגן נשיא פוקס ספורטס, אמר: "יש הרבה מאוד אנשים שעדיין פונים אלינו ורוצים לקנות עוד ספורט פרסום. נצטרך למצוא מישהו שירצה לוותר על זמן הפרסום שהוא קנה".

פוקס גם תשדר את "אירוע הלייב הגדול בכל הזמנים באינטנרט" בזמן הסופרבול. בערוץ FoxSports.com פוקס תשדר את התוכניות שקודמות למשחק, את המשחק, את התוכניות  שאחרי המשחק ובכלל כל אירוע שנוגע לסופרבול.

משחקי הפוטבול בפוקס חוו השנה עלייה של 8% ברייטינג מהשנה שעברה.  

תגיות