צילום: shutterstock
אינסנטיבס סולושנס הטמיעה מערכת SPM בחברת טלקום אירופית
היקף העסקה הוא כ-7 עד 10 מיליון שקל; המערכת תשרת את כל מערך הדילרים של החברה וכ-9000 משוווקים חיצוניים בנוסף לעובדי החברה
09.12.2013, 13:19 | כלכליסט
חברת Incentives Solutions, המפתחת מערכת להגברת מכירות, הודיעה אתמול (א') כי מערכת SPM, פרי פיתוחה, הוטמעה בהצלחה בקרב חברת טלקום במערב אירופה. שמה של החברה לא הותר לפרסום. היקפה הכספי של העסקה הינו כ-7 עד 10 מיליון שקל.
לעמוד כלכליסט-טק
לחצו כאן
קראו עוד בכלכליסט
המערכת מקיפה את כל מערך הדילרים של החברה וכוללת כ-9000 משוווקים חיצוניים בנוסף לעובדי החברה. המערכת מנהלת את כל הסכמי המשווקים, משקפת ומחשבת עבורם את כל העמלות הישירות וכן עמלות הנפח ומבצעים. בנוסף המערכת מעבירה הודעות אישיות וכלליות ומנחה את המשווקים להגברת מכירות. פרויקט האינטגרציה כלל ממשקים לעשרות מערכות תפעוליות לקבלת מכלול הנתונים בזמן אמת.
בהשקת המערכת הודגש ההישג של המשוב החיובי מהמשווקים כתוצאה מהשקיפות המלאה שהושגה, והיכולת להבנות ולבקר את כל מכלול ההסכמים והעמלות הקיימים בארגון בבסיס נתונים מרכזי.
טל פרנק, מנכ"ל משותף בחברת אינסנטיבס סולושנס, אומר: "אינסנטיבס סולושנס נמצאת בתנופת צמיחה ואנו חשים זאת הן בישראל והן במדינות שונות באירופה ובעולם בכלל. היכולת שלנו להטמיע מערכת כה מורכבת המנהלת מאות מילוני יורו בשנה באופן אפקטיבי, משקפת את יכולתנו לייצר ערך עצום ללקוחותינו גם בהגברת מכירות וגם בשיפור הריווחיות".
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה