אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ללין תפצה את לקוחותיה בסכום כולל של 2.5 מיליון שקל צילום: עמית שעל

ללין תפצה את לקוחותיה בסכום כולל של 2.5 מיליון שקל

על פי הסכם הפשרה בין התובעת הייצוגית לבין החברה, תעניק ללין הטבה ללקוחותיה בשני מוצרים, בדרך של הגדלת תכולת מוצר פילינג מתוצרתה, מבלי שתעלה את מחירו ובנוסף, תעניק החברה הנחה של 10% על מוצר מסדרת "בודי מיסט"

02.10.2014, 13:07 | אורנה יפת

חברת ללין, מקבוצת פוקס, תפצה את לקוחותיה בסכום כולל של 2.5 מיליון שקל, במחיר לצרכן. זאת במסגרת הסכם פשרה שאושר על ידי בית המשפט בהמשך לתביעה ייצוגית שהוגשה נגד החברה בשנת 2010.

קראו עוד בכלכליסט

על פי הסכם הפשרה בין התובעת הייצוגית לבין חברת ללין, בה מחזיקה פוקס 50%, תעניק ללין הטבה ללקוחותיה בשני מוצרים, בדרך של הגדלת תכולת מוצר פילינג מתוצרתה, מבלי שתעלה את מחירו ובנוסף, תעניק החברה הנחה של 10% על מוצר מסדרת "בודי מיסט".

חנות ללין, צילום: יונתן בלום חנות ללין | צילום: יונתן בלום חנות ללין, צילום: יונתן בלום

לקוחות החברה יוכלו לנצל את ההטבה עד ארבע שנים מיום ההחלטה, עם אפשרות להאריך את תוקפה.

במרץ 2010 הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לתביעה ייצוגית נגד ללין על סך 109 מיליון שקל. בבקשה נטען כי ללין שיווקה בקבוקי מי גוף מסדרת "בודי מיסט" המכילים אלכוהול בכמות גבוהה, למרות שהכילו תווית עליה נכתב "ללא אלכוהול - מתאים גם לעור הרגיש ביותר". התובעת טענה כי לאחר שימוש במוצר חשה גירוי בעור ואדמומיות. על פי התובעת, בבדיקת מעבדה נמצא כי המוצר מכיל 60% אלכוהול.

תגיות

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
בושה לפשרה...
אם היה נכנס בטעות לעינו של תינוק או נוגע בעור של רגיש כמוני לאלכוהול בתקופה שהשתמשתי בתרופת רואקוטן הייתי תובע אותם על הרבה יותר מאשר הגדלת הבקבוק של מוצר כלשהו שמהווה פרסומת לכל דבר ועניין. ההחלטה היא בגדר גם רחצת וגם ירשת ועל זה אלה שהתפשרו מגיע להם בוז אחד גדול. לפי הפשרה, מועבר המסר החד משמעי שרמאות שווה פרסום עתידי. אין ספק שמוצרי קוסמטיקה זולים ביותר מבחינת הייצור ויקרים דווקר בגלל הפרסום (תשלום להפקת הפרסומות, הדוגמנית וכו') והעיצוב (של הבקבוק, של החנות וכדומה). כך שאני בספק, לא ממש יודע, העלות הכוללת של התביעה מבחינת החברה הרמאית היא של אלפי שקלים בודדים אם בכלל כי, הוספת עוד כמה גרמים בכל בקבוקון מהווה יתרון לקונים כך שסביר שאפילו הרוויחו יותר מכירות דווקא עקב הרמאות. בושה שאין קנס של ממש לסוג כזה של הפרת אמון הציבור. אני באופן אישי לא מתכוון להשתמש במוצרים שלהם בתקופה הקרובה, חלופות לא חסרות. בדיוק על אותו משקל שהפסקתי לשתות מיצי פריניב ועברתי למתחרים. כמה שהם זולים עכשיו, בפרינציפ אני לא קונה את המצרים שלהם. שהם (ואחרים) ילמדו את הלקח: לקוח, לא מרמים.
ANEE TZADKAN  |  05.10.14
לכל התגובות