אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
6% מהמבוגרים בארצות הברית מעוניינים לרכוש את האפל ווטש

6% מהמבוגרים בארצות הברית מעוניינים לרכוש את האפל ווטש

סקר מקיף מגלה שלמרות ש-76% מהבגירים במדינה כלל לא מתעניינים במוצר, עדיין יש לו פוטנציאל מכירות של 15 מיליון יחידות. הביקוש כה גבוה, עד שמועד תחילת מסירת המכשירים שנקנו ברכישה מוקדמת נדחה ביותר מחודש

16.04.2015, 11:22 | עומר כביר
6% מהמבוגרים בארה"ב מתכננים לקנות את האפל ווטש, השעון החכם של ענקית הטכנולוגיה שמכירתו המוקדמת החלה בשבוע שעבר - כך לפי סקר שערכה סוכנות רויטרס בשיתוף עם חברת הסקרים Ipsos. המשמעות: עם אוכלוסייה של כ-248 מיליון תושבים בני 18 ומעלה יש למוצר החדש של אפל קהל יעד של כ-15 מיליון רוכשים פוטנציאלים.

קראו עוד בכלכליסט

לפי ההערכות בוול סטריט, אפל צפויה למכור בין 10 מיליון ל-32 מיליון מכשירי אפל ווטש במהלך 2015. לדברי אנליסט גרטנר ואן בייקר, הסקר של רויטרס מחזק הערכות אלו. “אפל תהיה במצב טוב גם אם היא רק תתקרב למספרים האלו", הוא הוסיף.

שעוני אפל בחנות החברה באוסטרליה, צילום: בלומברג שעוני אפל בחנות החברה באוסטרליה | צילום: בלומברג שעוני אפל בחנות החברה באוסטרליה, צילום: בלומברג

הקבוצה שהביעה את העניין הרב ביותר ברכישת השעון: בני 30 עד 39, ש-13% מהם אמרו שבכוונתם לרכוש אותו, ואחריה בני 18 עד 29 ש-10% מהם הצהירו כי בכוונתם לרכוש את הגאדג'ט. שלא במפתיע, 15% מקרב בעלי האייפונים (שמהווים כשליש מהנשאלים) אמרו שבכוונתם לרכוש את השעון. מבין אלו שלא מחזיקים בסמארטפון של אפל, 8% אמרו שישקלו לרכוש אייפון כדי שיוכלו לרכוש את האפל ווטש.

76% לא מתעניינים בשעון

בכל הנוגע לרמת העניין בשעון של אפל, 18% מהנשאלים אמרו שהם מאוד מתעניינים או מתעניינים במידה מסוימת, ו-76% אמרו שהם לא מתעניינים כלל. רמת העניין הגבוהה ביותר, 34%, הייתה בקרב גברים בנין 18 עד 28. 53% הענקו לשעון מקדם "קוליות" גבוה, לעומת 42% בלבד מקרב כלל הנשאלים.

בייקר העריך שרבים מהנשאלים מעדיפים להמתין לדור הבא של השעון, שיושק בשנה הבא, לפני שיחליטו על רכישתו. “כנראה שנראה אז רמת עניין גבוהה יותר. עם הדגם הנוכחי אפל תמכור כנראה כמה מיליוני יחידות במהירות, אבל אז תהיה האטה מסוימת", הוא הוסיף.

התחלת המכירה המוקדמת של האפל ווטש ביום ו' שעבר לוותה בעניין ער מצד צרכנים, ובתוך שעות ספורות ממועד התחלתה זמני המשלוח של המכשיר נדחו מ-24 באפריל, יום ההשקה, למועד לא מוגדר ביוני - עדות לביקוש גבוה. אפל עצמה עוד לא פרסמה נתונים על מספר המכשירים שנמכרו במכירה מוקדמת.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות