אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הוועידה לעסקים קטנים

"כמו שעלי אקספרס ונקסט לוקחות נתח שוק בישראל - כדאי לקסטרו או פוקס למכור לחו"ל"

אוריאל בן דוד, מנכ"ל CreditGuard, אמר כי "שלב התשלומים באתר אלקטרוני הוא קריטי. זוהי נקודת הכשל שבה אפשר לאבד את הלקוח"

11.05.2015, 11:46 | אופיר דור

"תחום המסחר האלקטרוני הוא המהות של תהליך הגלובליזציה וכאשר אתרים בינלאומיים כמו עלי אקספרס ונקסט לוקחים נתח שוק בישראל, כדאי גם לחברות מקומיות כמו קסטרו או פוקס למכור לחו"ל", אמר אוריאל בן דור, מנכ"ל חברת סליקת האשראי CreditGuard, בוועידת העסקים הקטנים ובינוניים 2015 של "כלכליסט" היום (ב').

קראו עוד בכלכליסט

לדברי בן דור, "כאשר רוצים לפתוח אתר מסחר אלקטרוני יש התאמות שצריך לעשות בכל מדינה, למשל מבחינת אפשרויות התשלום. כל מדינה שמתרחבים אליה צריך להרחיב את אפשרויות אמצעי התשלום, כי יש מדינות עם אופציות רבות. אנחנו נותנים מערכת שנותנת פתרונות לכל השווקים ואת היכולת לנהל את התשלומים בצורה יעילה".

בן דור אמר כי "הטכנולוגיה לא יכולה להיות רק מאפשרת, בעולם התחרותי זה לא מספיק. הטכנולוגיה צריכה גם להעצים את חווית הרכישה. צריך לדעת למשל הקפיץ את שפת האם שלו כי זה נותן ביטחון ללקוח לקנות באתר".

עלי אקספרס עלי אקספרס עלי אקספרס

"שלב התשלומים באתר אלקטרוני הוא קריטי והמון לקוחות ינטשו אתכם בשלב הזה", אמר בן דור. "זוהי נקודת הכשל שבה אפשר לאבד את הלקוח. צריך לדאוג למשל שגם אם תהליך התשלום בכרטיס האשראי לא מצליח, להציע ללקוח אפשרויות רכישה אחרות. חייבת להיות התאמה מדויקת לצרכי הלקוח, לאפשר זרימה טבעית של האתר ולשדרג את חווית המשתמש".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות