אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הזוכה הגדול בתחרות האפי - אדלר חומסקי

הזוכה הגדול בתחרות האפי - אדלר חומסקי

משרד הפרסום קטף את ה"גראנד אפי" על הפרסומת שלו לטמבור. פרס מפעל חיים הוענק לפרסומאי אבנר בראל

07.07.2015, 23:36 | שירות כלכליסט

משרד הפרסום אדלר חומסקי הוא הזוכה הגדול של תחרות האפי. המשרד זכה בגראנד אפי, הפרס החשוב בתחרות, לפרסומת שלו לצבעי טמבור וסך הכול קטף ארבעה פרסי אפי זהב - על טמבור, על הפרסומת לדלתא, על הפרסומת לשטראוס מים - ועל הפרסומת לטמבור גרנד.

קראו עוד בכלכליסט

בפרס אפי פלטינום, המציין לשבח הישגים שיווקיים לאורך זמן (3 עד 5 שנים ברציפות) זכתה חברת אבן קיסר עבור המהלך "הטרנספורמציה של אבן קיסר: מחברה ישראלית מקיבוץ שדות ים לאייקון בינלאומי". משרד הפרסום שהוביל את המהלך הזוכה הוא מקאן תל אביב. משרד מקאן אריקסון קטף גם פרס זהב רגיל, עבור הפרסומת שלו לפיצה דומינוס.

הפרסומת של אדלר חומסקי לטמבור הפרסומת של אדלר חומסקי לטמבור הפרסומת של אדלר חומסקי לטמבור

משרד נוסף שגרף פרסים בתחרות הוא באומן בר ריבנאי. המשרד קטף שלושה פרסי אפי זהב בסך הכול - על קפה שטראוס, קופי שוט שטראוס ועל הפרסומת לעמותת לתת.

אורי עיני, מנכ"ל אדלר חומסקי, צילום: אוראל כהן אורי עיני, מנכ"ל אדלר חומסקי | צילום: אוראל כהן אורי עיני, מנכ"ל אדלר חומסקי, צילום: אוראל כהן

תחרות האפי (Effie Awards) היא תחרות בינלאומית המתקיימת ב-40 מדינות ובהן בישראל. בארץ היא מתקיימת זה 15 שנה. במסגרת התחרות מוענקים פרסי אפי ב-17 קטגוריות.

48 עבודות בסך הכול

המהלך האפקטיבי ביותר של השנה זוכה בגראנד אפי והוא נחשב לפרס הגדול של התחרות. לשלב הגמר השנה טיפסו 48 עבודות של 19 משרדי פרסום מתוך 92 שהוגשו השנה לתחרות. פרס מפעל חיים הוענק השנה לפרסומאי אבנר בראל, על תרומתו לקידום ענף הפרסום בישראל במשך כ-50 שנה.  

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות