אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הספונסר הראשי של בית"ר ירושלים דורש ממינהלת הכדורגל להקים פורום של נותני חסות ילום: אורן אהרוני

הספונסר הראשי של בית"ר ירושלים דורש ממינהלת הכדורגל להקים פורום של נותני חסות

לפי עידו פישמן, מנכ"ל iTrader; : "אחת הסיבות להיעדר המוטיבציה בקרב הקהילה העסקית בישראל לבצע השקעות בכדורגל הישראלי נעוץ בכך שלא נעשתה מצד מנהלת הליגות בכדורגל כל פעולה על מנת לייצר ערך שיווקי ופרסומי לספונסרים הראשיים של המועדונים"

16.07.2015, 12:35 | שירות כלכליסט

חברת iTrader, בית המסחר שהאריך את חוזה החסות שלו עם בית"ר ירושלים (כ-900 אלף שקל), דרש ממינהלת הליגה בכדורגל "לחולל שינוי" שיווק הכדורגל הישראלי ו"לעשות פעולות" שהמנהלת לא עשתה עד כה.

קראו עוד בכלכליסט

שחקני בית"ר ירושלים. "אנו משוכנעים כי ניתן לייצר ערך לאימון מועדון כדורגל בישראל גם בדרכים נוספות ונשמח להציג בפניכם רעיונות בפגישה מסודרת בה יהיו נוכחים גם מאמצים ראשיים נוספים של מועדוני כדורגל בליגת העל", ילום: אורן אהרוני שחקני בית"ר ירושלים. "אנו משוכנעים כי ניתן לייצר ערך לאימון מועדון כדורגל בישראל גם בדרכים נוספות ונשמח להציג בפניכם רעיונות בפגישה מסודרת בה יהיו נוכחים גם מאמצים ראשיים נוספים של מועדוני כדורגל בליגת העל" | ילום: אורן אהרוני שחקני בית"ר ירושלים. "אנו משוכנעים כי ניתן לייצר ערך לאימון מועדון כדורגל בישראל גם בדרכים נוספות ונשמח להציג בפניכם רעיונות בפגישה מסודרת בה יהיו נוכחים גם מאמצים ראשיים נוספים של מועדוני כדורגל בליגת העל", ילום: אורן אהרוני

במכתב ששלח עידו פישמן, מנכ"ל iTrader, למנכ"ל מינהלת הליגה, אורן חסון. נכתב: "העסקה שנחתם בין המועדון לבין iTrader הוא בסכום של כמיליון שקלים. מדובר בסכום גבוה ולא מבוטל שתמורתו אנו כחברה עסקית מצפים לראות תוצאות שוות ערך, ואף מכפיל כוח בהיבטים שונים כמו פרסום, שיווק ומודעות ציבורית לשירותים שאנו מציעים כחברה".

פישמן ממשיך: "אין זה סוד שתדמיתו של הכדורגל הישראלי בעייתית וחברות עסקיות רבות מעדיפות להדיר את רגליהן מהמגרשים. החל מפרסום על גבי שילוט, דרך פרסום על גבי חולצות ועד לאימוץ מועדון כספונסר ראשי. אנו חושבים כי ניצבת בפני המנהלת והמאמצים הראשיים הזדמנות לחולל שינוי, גם מכיוון שצוות הניהול הבכיר של המנהלת הינם אנשים בעלי ידע וניסיון פרסומי ושיווקי רב". לפי פישמן: "אחת הסיבות להיעדר המוטיבציה בקרב הקהילה העסקית בישראל לבצע השקעות בכדורגל הישראלי נעוץ דווקא בכך שלא נעשתה מצד מנהלת הליגות בכדורגל כל פעולה על מנת לייצר ערך שיווקי ופרסומי לספונסרים הראשיים של המועדונים". 

אורן חסון ויורם באומן. לדאבוננו הרב, בליגות המקצועניות בישראל טרם גובשו קריטריונים ברורים בנושא", צילום: ראובן שוורץ אורן חסון ויורם באומן. לדאבוננו הרב, בליגות המקצועניות בישראל טרם גובשו קריטריונים ברורים בנושא" | צילום: ראובן שוורץ אורן חסון ויורם באומן. לדאבוננו הרב, בליגות המקצועניות בישראל טרם גובשו קריטריונים ברורים בנושא", צילום: ראובן שוורץ

"פורום חשיבה"

ב-iTrader דורשים מהמנהלת להבטיח כי יזכירו את שמות המפרסמים בשידורים בטלוויזיה וברדיו כדי "לייצר ערך לחברות הרבות המתדפקות בשערי המועדונים והכדורגל הישראלי". "אנו משוכנעים כי ניתן לייצר ערך לאימון מועדון כדורגל בישראל גם בדרכים נוספות ונשמח להציג בפניכם רעיונות בפגישה מסודרת בה יהיו נוכחים גם מאמצים ראשיים נוספים של מועדוני כדורגל בליגת העל".

הדרישה הקונקרטית ביותר של פישמן היא לייצר "פורום חשיבה" של המפרסמים והמנהלת כדי לקבוע נהלים ולהגדיל את החשיפה ומיצוי הפוטנציאל המסחרי של הכדורגל הישראלי. "אנו חושבים כי יש מקום שמנהלת הליגות בכדורגל תייצר פורום חשיבה, התייעצות וגיבוש פעולות משותף לה ולכלל המאמצים הראשיים במועדוני הכדורגל. בכל ליגת כדורגל או טורניר כדורגל המאורגן בעולם ברמת הקבוצות קיימים סטנדרטים ברורים לגבי המאמצים הראשיים, החל מגודל החסות על גבי חולצות המשחק ומיקום הפרסום האפשרי עליהן, דרך הפרסום על מעמד כדור המשחק ועד לפרסום בתוך האצטדיונים עצמם. לדאבוננו הרב, בליגות המקצועניות בישראל טרם גובשו קריטריונים ברורים בנושא".

מהמנהלת מסרו: קיבלנו את המכתב,נלמד אותו ונגיב מאוחר יותר.

תגיות