אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עיריית ת"א מקדמת את הקמת הפארק מעל איילון

עיריית ת"א מקדמת את הקמת הפארק מעל איילון

הפרויקט, שעלותו כ-2 מיליארד שקל, ישתרע על פני כ-240 דונם במרחב שמעל איילון מרכבת צפון דרומה, ויכלול בין השאר שטחים ירוקים ומסלולי אופניים

22.07.2015, 15:06 | אמיתי גזית

צעד ראשון בדרך לקירוי נתיבי איילון. הוועדה המקומית תל אביב הכריזה על הכנת תוכנית בניין עיר (תב"ע) בשטח מעל נתיבי איילון, והמליצה לוועדה המחוזית לפרסם הודעה בעניין.

נתיבי איילון חוצים בפועל את תל אביב לשני חלקים, ייקורו לטובת הציבור ובו יוקמו מסלולי אופניים והליכה, שטחים ירוקים, בתי קפה ושטחים מסחריים. הפרויקט, שעלותו כ-2 מיליארד שקל, ישתרע על פני כ-240 דונם במרחב שמעל איילון מאזור רחוב ערבי נחל, רכבת מרכז, דרומה עד שדרות יהודית, ורחוב יגאל אלון. 

לדברי איתי פנקס, חבר מועצת עריית תל אביב ויו"ר ועדת ההיגוי לקירוי איילון, יחלפו עוד כמה שנים עד שיושלמו ההליכים הסטטוריים לתכנון הקירוי. לדבריו, הפרויקט ייושם בהדרגה כך שניתן יהיה לנצל את השטחים שיתווספו בעקבות הקירוי תוך כדי עבודות ולפני שהוא יושלם במלואו. 

הדמיית הפרויקט

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
טעות הרת אסונות
קירוי האיילון הוא טעות הרת אסונות! הרבה אסונות!! כדאי שמומחים לעניני תחבורה, איכות הסביבה , מהנדסי בטיחות, מהנדסי איוורור ומיזוג יביעו דעתם בענין ואז יתברר עד כמה הפרויקט הזוי. יש לשמור את האיילון פתוח גם לצרכי תחבורה עתידיים. אולי בעתיד , בשל צרכי תחבורה יהיה צורך להוסיף כבישים עיליים או רכבות עיליות? מי כיום יכול לחזות את העתיד. אסור לקרות את האיילון. יש לשמר אותו כתוואי לרזרבות תחבורתיות. זהו התוואי היחיד לחצייה תנועתית מהירה של תל אביב. מוטב שיקצו את הכספים לפיתוח שטחים ירוקים על פני קרקעות שעדיין לא נתפסו ע"י בניה.
מהנדס אזרחי  |  23.07.15
לכל התגובות