אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הלקוחות זעמו וישראכרט לא תיגבה עמלה חדשה על שירות SMS

הלקוחות זעמו וישראכרט לא תיגבה עמלה חדשה על שירות SMS

קודם לכן הודיעה החברה ללקוחותיה הרשומים לשירות SMS, כי מספטמבר יחוייבו ב-4 שקלים בחודש על עדכון פעולות שביצע

10.08.2015, 16:43 | תומר ורון

ישראכרט חוזרת בה ומבטלת את העמלה החדשה שהתכוונתה לגבות מלקוחותיה עבור שירות סמס.

קראו עוד בכלכליסט

חברת כרטיסי האשראי פנתה בימים האחרונים ללקוחותיה הרשומים לשירות SMS והודיעה כי החל מספטמבר היא תחל לגבות עמלה של 4 שקלים בחודש עבור שירות המעדכן את הלקוח בפעולות שביצע באמצעות כרטיס האשראי שלו. אלא שבעקבות ביקורת רחבה שהגיעה מהציבור והתערבות של בנק ישראל, החליטה ישראכרט לחזור בה ולא תגבה את העמלה החדשה.

אילוסטרציה, צילום: shutterstock אילוסטרציה | צילום: shutterstock אילוסטרציה, צילום: shutterstock

לקוחות של החברה שנרשמו בעבר לשירות זעמו על הדרך שבה בחרה החברה לצאת למהלך: שירות שניתן עד כה ללא עלות כספית יעלה מחודש הבא 4 שקלים בחודש אלא אם כן הלקוח יישלח דואר אלקטרוני ובו יבקש להסיר את השירות. כלומר ברירת המחדל היא השתת העמלה אלא אם כן הלקוח יגיב לשינוי המדיניות שננקט על ידי החברה.

בעקבות הביקורת, בישראכרט הוסיפו תחילה גם מוקד טלפוני אוטומטי לביטול העמלה ובהמשך כאמור החליטו לבטלה.

ישראכרט היא חברה בת של בנק הפועלים ומחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר בשוק כרטיסי האשראי. החברה סיימה את שנת 2014 עם הכנסות כוללות של 1.8 מיליארד שקל ורווח נקי של 298 מיליון שקל.

בחודשים האחרונים חשף "כלכליסט" את אופן העלאת העמלות שגובות חברות כרטיסי האשראי מבתי העסק שכן ההודעה על העלאת העמלה נעשית כחלק מדף החיוב החודשי באותיות קטנות ובניסוחים מעורפלים ולא תמיד ברורים.

מישראכרט נמסר: "לאור פניות לקוחות לישראכרט החליטה החברה, בתיאום עם בנק ישראל, להמשיך להעניק את השירות ללא תשלום".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות