אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
נהג חדש: שחר שמש יחליף את גיל אגמון כמנכ"ל דלק מוטורס צילום: יובל חן

נהג חדש: שחר שמש יחליף את גיל אגמון כמנכ"ל דלק מוטורס

אגמון ימשיך לכהן כיו"ר דלק מוטורס, וכן כמנכ"ל דלק רכב הציבורית. שמש כיהן ב-8 השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל דלק מוטורס

29.11.2015, 09:12 | גיל קליאן
נהג חדש ביבואנית מאזדה, פורד ו-BMW. דלק רכב הבורסאית דיווחה הבוקר (א') על מינויו של מנכ"ל חדש בחברה בת דלק מוטורס. לפי הדיווח, גיל אגמון יפרוש מתפקיד מנכ"ל דלק מוטורס, שעוסקת בייבוא כלי הרכב, וימנה במקומו את שחר שמש, שכיהן עד כה כמשנה למנכ"ל. אגמון יכהן כיו"ר החברה בת, וימשיך לכהן כמנכ"ל דלק רכב הציבורית, שמחזיקה ב-100% ממניות דלק מוטורס.

קראו עוד בכלכליסט

שמש (44) מכהן כמשנה למנכ"ל בדלק מוטורס זה 8 שנים. הוא חסר השכלה אקדמית, ועלות שכרו בשנת 2014 עמדה על 2.6 מיליון שקל. עלות שכר זו כללה רכיבי מזומן בלבד.

גיל אגמון מנכ"ל דלק רכב, צילום: יובל חן גיל אגמון מנכ"ל דלק רכב | צילום: יובל חן גיל אגמון מנכ"ל דלק רכב, צילום: יובל חן

לפני 10 ימים דיווחה היבואנית על ירידה בנתח השוק שלה, בעיקר עקב צניחה במכירות כלי הרכב מתוצרת פורד. החברה הסבירה את הירידה בהיעדר השקות חדשות מצד פורד.

ברבעון השלישי ירד נתח השוק שלה ממכירות כלי רכב חדשים ל-8%. זאת, לעומת 11% בתקופה המקבילה. כמות כלי הרכב שנמכרו ירדה ב-23% ועמדה על 5,094 ברבעון, כאשר מספר כלי הרכב מסוג פורד שנמכרו צלל ל-643 בלבד, לעומת יותר מ-2,000 בתקופה המקבילה. גם מכירות מאזדה הפופולרית ירדו כמותית, ב-6%. למעשה, המותג היחיד של החברה ששיפר את נתח השוק שלו היה BMW.

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
עכשיו כשהתמונה נהיית ברורה יותר
גיל אגמון הבן של צבי אגמון שהינו ("הבן של" אברהם אגמון,מנכ"ל משרד האוצר המפ"אניק) פירמת עורכי דין ששולטת בשוק האנרגיה בכ- למעלה מ30 חברות של אנרגיה מתחדשת לרבות הגז(דלק-אנרג'י-אברהם היה גם ממייסדי חברת דלק) ואמו של גיל,מיכל אגמון שופטת ידועה בית משפט מחוזי . גיל החמוד- שולט בשוק הרכב שהינו קרטליסטי להפליא(מי אם לא אברהם הסבא ייסד את "הבלעדיות" לייבוא מול הממשלה ב1969), בפירמה של צבי אגמון עובד מתן מרידור,לכן הריצו את אח של מתן ששמו שאול להיות יועץ בממשלה בתחום הגז במשרד האנרגיה כך יש שליטה ישירה ועקיפה. כמה דובר על שוק הרכב הקטליסטי ובייבוא האימתני היקר והקיצוני המצוי בידי 3 בעלים שאחד מהם הוא גיל אגמון(צבי אגמון שותף שקט, למעלה מ20% מניות=200 מיליון ש"ח לפחות וזה בלי שווי הפירמה שהקדים ששוויה כ-חצי מיליארד ש"ח ויותר ). ללא כל ספק זו משפחה אחת שלמה של בני זוג(שהספיקו להתגרש) וילדיהם וחברי ילדיהם שקמים בבוקר ועושקים את הציבור לאורכו ולרוחבו. ניתן לשים לב שמי שמקדם את החבורה הזו דרך קשרי הממשל זה יובל שטייניץ שקיבל מקלחת קרה כאשר נחשפו ניגודי העניינים של שאול מרידור לאחר שקיבל חוות דעת של היועצת המשפטית של ספק של פירמת עורכי הדין אגמון-חוות דעת מהפכנית וגרוטסקית של כל כך הרבה ניגודי עניינים והכשרת שאול לעסוק במשרד האנרגיה בממשלה. מסקנה: במדינת ישראל לא צריך להיות בעל השכלה אקדמאית אלא בעל מטען גנטי וייחוס סוציולוגי למכביר.שאריות מפא"י האליטה ששלטה משנות ה30 עד שנת 79 לעולם יתבצרו בעמדות הכוח ויעברו כמה שנות דור אם בכלל עד אשר יתמוססו הקרטלים שחונקים את אזרחי ישראל ביוקר מחיה.
עין לציון צופיה  |  29.11.15
לכל התגובות