אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
AOL תהפוך לשותפת תוכן מרכזית של חברת טאבולה צילום: מארק ואן הולדן

AOL תהפוך לשותפת תוכן מרכזית של חברת טאבולה

חברת המלצות התוכן הישראלית חתמה לפני שבוע על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת מיקרוסופט. ההסכם הנוכחי כולל גם את כל האתרים שבבעלות AOL: הפינגטון פוסט, טק קראנץ' ועוד

20.01.2016, 18:25 | מאיר אורבך

AOL שנרכשה לאחרונה על ידי ורייזון השקיעה בחברת טאבולה. היקף ההשקעה לא נמסר אך מוערך במיליוני דולרים. בנוסף להשקעה בחברה, תהפוך טאבולה להיות השותפה המרכזית של AOL בהמלצות תוכן. בהסכם נכללים כל האתרים שנמצאים תחת המטריה של החברה האמריקאית: טק-קרנץ', הפינגטון פוסט, אנד גדג'ט ועוד.

קראו עוד בכלכליסט

זהו הסכם משמעותי ביותר מבחינת טאבולה, שחתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה גם עם מיקרוסופט והפכה לממליצת התוכן המרכזית בכל אתרי MSN. ההסכם בתוקף למחשבים, מכשירים ניידים, אפליקציות רשת ואפליקציות ניידות.

"מעבר לעסקי הפרסום המסורתי זו שותפות אסטרטגית מבחינתנו וחזון ארוך טווח להתמודדות עם נושא צריכת התוכן", אומר ג'ימי מיימן, סגן נשיא בכיר ומנהל תחום התוכן ב-AOL. "כדי לשתף פעולה בצורה הטובה ביותר אני שמח שיכולנו לקבל אחוזים בטאבולה".

אדם סינגולדה, מייסד טאבולה, צילום: מארק ואן הולדן אדם סינגולדה, מייסד טאבולה | צילום: מארק ואן הולדן אדם סינגולדה, מייסד טאבולה, צילום: מארק ואן הולדן

"אנחנו נכנסים לתקופה בה רשתות חברתיות ופלטפורמות חברתיות נעשות ריכוזיות מאוד ומבקשות מהמשתמש לצרוך את התוכן שלו בתוך הרשת החברתית ולא לעזוב אותה. זהו סיכון עצום לעיתונאות ולהוצאות לאור. השנים הבאות יהיו השנים שיקבעו את צריכת התוכן והגנה על העתיד של המוציאים לאור", אומר אדם סינגולדה, מנכ"ל ומייסד טאבולה.

לאחרונה קבע אתר קומסקור, שמודד תנועה באינטרנט, שטאבולה היא חברת המלצות התוכן הגדולה בעולם עם 640 מיליון משתמשי מחשב ייחודיים. על פי קומסקור, טאבולה רשמה כ־1.15 מיליארד הקלקות על המלצות תוכן באוקטובר האחרון. ל"כלכליסט" נודע שמדובר בעלייה של כמעט פי 4 מהחודש המקביל ב־2014. טאבולה מעסיקה כ-350 עובדים מתוכם 100 בישראל וגייסה עד היום 157 מיליון דולר בין משקיעיה קרן ההשקעות פידיליטי,חברת ההוצאה לאור Advance Publications, הבעלים של Condé Nast, קרן ההון סיכון של חברת התקשורת קומקאסט, המשקיע קרלו דה בנדטי, Groupe Arnault הבעלים של ענקית המותגים LVMH וחברת המדיה יאהו יפן, פיטנגו מרקר ואוורגין ואייל גורה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות