אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סנדלפור מתרחב לסלטי בריאות

בלעדי לכלכליסט

סנדלפור מתרחב לסלטי בריאות

בעלי מותג הריבות נכנס לקטגוריה שלא קיימת בארץ: סלטים בריאים מוכנים באריזת ואקום

26.01.2016, 08:39 | נורית קדוש

שני עשורים אחרי שנכנס לישראל, מתרחב מותג הריבות הצרפתי סנדלפור לתחום המזון המלוח. ל"כלכליסט" נודע כי בימים הקרובים תשיק חברת סיימן, יבואנית המותג, סדרת סלטי בריאות מוכנים לאכילה. ההשקה בישראל תתקיים בד בבד עם השקת הקטגוריה בארה"ב ובאוסטרליה.

קראו עוד בכלכליסט

הסלטים יושקו בהשקעה ראשונית של יותר מחצי מיליון שקל. הם אינם מכילים חומרים משמרים וארוזים בצנצנות זכוכית באריזת ואקום המקנה להם חיי מדף ארוכים. למעשה מדובר בפתיחת קטגוריה חדשה של ארוחות מוכנות, שעונות על מאפייני המזון הבריא. בעוד כחצי שנה תבצע סיימן מהלך התרחבות נוסף למותג סנדלפור ותשיק בישראל סדרת סירופים ללא תוספת סוכר להכנת משקאות.

מזון מהיר ללא מונוסודיום גלוטמט

ננסי סיימן, מייסדת חברת סיימן, אישרה את הפרטים ומסרה כי מדובר במהלך התרחבות בינלאומי של המותג. בעלי המותג נורטון קופר, יהודי אמריקאי, פועל בתחומים שונים ובהם החקלאות בצרפת. "לבעל המותג מפעל ירקות פרימיום בצרפת, וזה הוביל אותו לפתח ארוחות מהירות הכנה, מבוססות ירקות בהתאמה למגמת הבריאות העולמית", אמרה סיימן.

הסלטים החדשים של סנדלפור. הולכים עם המגמה העולמית הסלטים החדשים של סנדלפור. הולכים עם המגמה העולמית הסלטים החדשים של סנדלפור. הולכים עם המגמה העולמית

סיימן מסבירה כי בסנדלפור עבדו על פיתוח סדרת ארוחות מהירות הכנה ובריאות במשך ארבע שנים. "בדרך כלל המוצרים מהירי ההכנה מכילים מונוסודיום, נתרן ושומן, וכאן פיתחו סלטים מ־100% רכיבים טבעיים בצנצנות מעוקרות באריזת ואקום. בשלב הראשון יושקו ארבעה טעמים - סלט טונה בשילוב ירקות; סלט שעועית ותירס; סלט קינואה לבנה בשילוב אפונה, גזר, שעועית ותירס, ברוטב תפוזים; וסלט דגנים מלאים, עם חיטת דורום מבושלת, גזר, תירס מתוק, שעועית, בצל, ואוכמניות". את הסלטים אפשר לאכול הישר מהצנצנת בטמפרטורת החדר או אחרי חימום קל.

ההחלטה למתוח את מותג מעדני הפרי לתחום המזון המלוח, לדברי סיימן, נבעה מכך ששתי סדרות המוצרים מזוהות כמוצרי מזון בריאים. "סנדלפור הוא מותג של מעדני פרי ללא סוכר, ולכן היה אפשר להרחיב את המותג למוצרי מזון בריאים נוספים ולא להשיק בעבורם מותג חדש".

 

מהמרים על קטגוריה חדשה

המוצרים יושקו בשבוע הבא ברשת שופרסל במסגרת שבוע הקולינריה הצרפתית, ובהמשך ישווקו לכלל הרשתות. להערכת סיימן, מדובר בקטגוריה חדשה שביסוסה יארך זמן: "להערכתי יידרשו שנים לבסס את הקטגוריה הזאת, אבל אין לי ספק שבסופו של תהליך היא תתבסס, כי המוצרים נותנים מענה של ארוחה בריאה וטעימה שאפשר להחזיק בעבודה ולהחליף בה ארוחות מאוד לא בריאות, כמו שווארמה, שהצרכנים נאלצים לרכוש בהפסקת הצהריים".

סיימן סחר בע"מ היא חברה משפחתית ליבוא מוצרי מזון גורמה המנוהלת על ידי מייסדיה נני וארנסט, שעלו לארץ מצרפת בשנת 1985 והחלו לייבא מוצרי פרימיום בקטגוריית הגבינות, הממרחים והחטיפים.

תגיות