אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יורדים אל העם (הסיני): קורוס מוזילה את מחירי דגמיה

יורדים אל העם (הסיני): קורוס מוזילה את מחירי דגמיה

ההוזלות - למרות שהחברה התכוונה למצב את דגמיה מעל למכוניות סיניות בגודל מקביל וישירות מול יריבות מערביות

26.02.2016, 07:52 | תומר הדר

קורוס, יצרנית הרכב הישראלית-סינית שנאבקת על חדירה לשוק הרכב הסיני מיום היווסדה, יצאה השבוע בהודעה דרמטית: מחירי דגם הדגל של היצרנית, קורוס 3, יוזלו. היצע דגמיה של קורוס נחשב מצומצם ביותר וכולל נכון לעתה רק גרסאות שונות של קורוס 3.

קראו עוד בכלכליסט

קורוס 3 היתה מיועדת להיות ממוצבת מעל מכוניות סיניות בגודל מקביל - וישירות מול יריבות הנושאות את סמלם של יצרני רכב מערביים, אך כעת כאמור מוזילה היצרנית את מחירי הדגם. על פי דיווחים בתקשורת הסינית, הוזלת דגמי קורוס 3 מיועדת, בין היתר, ליצור הבדלה בינה ובין רכב הכביש שטח קורוס 5, שהחברה צפויה להציג בקרוב.

על פי פרסומי החברה, המכונית המשפחתית תוזל מ-108,800 יואן ל-100,900 יואן. הקורוס 3 URBAN SUV, רכב הכביש שטח שמבוסס על מכלולי קורוס 3 יוזל מ-139,900 יואן ל-127,900 יואן. במהלך החודשים האחרונים עברה קורוס טלטלה המזכירה במידה רבה מיזם אחר בתחום הרכב בו היתה החברה לישראל מעורבת: בטר פלייס. לפני כחודשיים הודיע פיל מורטאו, מנכ"ל קורוס שיעזוב את החברה "מסיבות אישיות". מורטאו מצטרף לשורה ארוכה של בכירים, כגון סטפאנו וילנטי מנהל המכירות, ו- וולקר שטיינסבאכר, המנכ"ל הראשון, שעזבו את החברה.

על פי הודעת החברה מתכננת קורוס להקים חטיבות חדשות שייצרו בעתיד הקרוב רכבים חשמליים.

תגיות

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
אני רוצה ברשותכם לנסח את תחילת הכתבה באופן קצת שונה
קורוס, יצרנית הרכב הסינית שעוזרת למאות אלפי ישראלים להקטין את הפנסיה שלהם, ושחולמת שהיא נאבקת על חדירה לשוק הרכב הסיני מיום היווסדה, יצאה השבוע בהודעה טפשית, שאף עיתון בסין לא טרח אפילו להתייחס אליה: מחירי דגם הדגל (איך יכול להיות דגם דגל אם יש רק אחד?) של היצרנית, קורוס 3, יוזלו. היצע דגמיה של קורוס נחשב (מה הכוונה נחשב? על ידי מי? ויש כאלה שחושבים להיפך, שהיצע הדגמים נרחב? - בקיצור, המילה נחשב פסולה כאן) מצומצם ביותר וכולל נכון לעתה רק גרסאות שונות של קורוס 3. וכו' וכו'. זה ימשך כי עידני רוצה אוטו, ואם לא חשמלי אז סיני, משהו......Please!!
ערן אופק , שנגחאי  |  29.02.16
לכל התגובות