צילום: עמית שעל
אינראקטיב הישראלית נמכרת ל-RNTS הגרמנית בכ-72 מיליון דולר
חברת הפרסום במובייל של זיו אלול ועופר יהודאי תמשיך להיות מנוהלת כיחידה עצמאית; בין בעלי המניות באקזיט- עידן עופר, משה תאומים, מודי כידון וירון אדלר
03.03.2016, 10:15 | אסף גלעד
חברת הפרסום במובייל הישראלית אינראקטיב (Inneractive) של זיו אלול ועופר יהודאי נמכרת ל-Fyber הגרמנית, חברת בת של RNTS Media בתמורה ל-46 מיליון דולר במזומן שישולמו מיידית וכ-26 מיליון דולר נוספים שישולמו לבעלי המניות של החברה הישראלית בתמורה לעמידה ביעדי הכנסות במשך שלוש שנים.
לעמוד כלכליסט-טק
לחצו כאן
קראו עוד בכלכליסט
לפי הודעתה, הפרסומות של אינראקטיב מגיעות לכ-630 מיליון משתמשים ביותר מ-180 מדינות, ובשנת 2015 פעלה ברווחיות וגלגלה מחזור הכנסות גולמי של 43 מיליון דולר, שהתחלק בינה לבין בעלי שטחי הפרסום. היא צפויה להכפיל את מחזור ההכנסות שלה לפחות פי שתיים בשנה הקרובה.
הרוכשת Fyber, חברת בת של RNTS Media הגרמנית, היא רשת פרסום אירופאית גדולה שצפויה להשלים את החברה הישראלית מבחינת פרופיל הלקוחות שלה. חברת האם RNTS מצויה לאחרונה בבולמוס רכישות, כאשר רק בדצמבר האחרון קנתה את Heyzap האמריקאית, בוגרת מאיץ Y Combinator הנחשב.
2 תגובות לכתיבת תגובה