שני סופי שבוע של טורניר כדורסל המכללות של ה-NCAA הכניסו יותר מפרסום לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
עבור חמש הרשתות – CBS, TNT, TBS, truTV ו-CBS ספורטס – הכניס הפרסום הארצי 755.8 מיליון דולר, זאת לעומת 551.4 מיליון דולר בשנה שעברה, כך לפי נתוני i
Spot.tv.
בשנה הנוכחית, בסביבות 347 מותגים היו אחראיים ל-709 פרסומות ששודרו. חברת הטלקום AT&T מובילה בקרב המפרסמות עם סכום כולל של 43.5 מיליון דולר על פרסום ארצי, אחריה ה-NCAA עצמה עם הוצאות של 31.1 מיליון דולר, ביואיק עם 27.8 מיליון דולר, סאות'ווסט איירליינס עם 22.43 מיליון דולר וקפיטל ון עם 22.39 מיליון דולר.
בסוף השבוע השני של טורניר הכדורסל ההכנסה מפרסום ברמה הארצית עמדה על 343.7 מיליון דולר. AT&T הוציאו 20.5 מיליון דולר, ביואיק 16.1 מיליון דולר, NCAA 14 מיליון דולר, סאות'ווסט 10.6 מיליון דולר וקפיטל וון 9.3 מיליון דולר. בסך הכל, הפרסומות של 225 מותגים שודרו במשך 437 פעמים.
שיעורי הצפייה בטלוויזיה עבור כל 4 משחקי Elite Eight בסוף השבוע האחרון ירדו ב-25% לעומת הסיבוב המקביל בשנה שעברה.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה