רשמית: קבוצות ב-NBA יתחילו לשחק עם חסויות על גופיות השחקנים
בעלי הקבוצות בליגה הסכימו לראשונה למכור את שטח הפרסום על גופיות המשחק. המהלך, שיחל בפיילוט שיימשך שנה, צפוי להכניס לקבוצות הליגה 150 מיליון דולר בשנה
בעלי הקבוצות בליגת ה-NBA הסכימו למכור את שטח הפרסום על גופיות המשחק של קבוצותיהם. עם זאת, ההחלטה הסופית בעניין תתקבל אחר שנת מבחן. פרסום לוגואים מסחריים של קבוצות עשוי להכניס לקבוצות הליגה כ-150 מיליון דולר בשנה. "החסויות על הגופיות יאפשרו מוערבות עמוקה יותר עם שותפים והשקעה נוספת במשחק" אמר קומישינר ה-NBA אתמול בערב.
קראו עוד בכלכליסט
על פי בלומברג, בעקבות המהלך תכניס הליגה 150 מיליון דולר וחצי מהסכום יחולק שווה בשווה בין כל הקבוצות. לפי ה-NBA, החסויות "יאפשרו לשותפים העסקיים שלנו הזדמנויות שיווק רבות". העובדה שליגת הפרמיירליג משודרת בטלוויזיה האמריקאית "הופכת את עניין החסות על החולצה למתקבלת על הדעת יותר". בליגת הכדורסל לנשים בארה"ב, ה-WNBA, חברות מפרסמות על גופיות המשחק משנת 2009.
לאוהדים האמריקאים אולי יהיה קשה לראות פרסומות על חולצות המשחק, שבכל ענפי הספורט המרכזיים נקיים מפרסומות, ולכן החסות על גופיות המשחק תהיה על פאץ' בגודל של 2.5 אינץ' על 2.5 אינץ'. ג'ונתן טג'ארס מ-The Ringer, הסביר: "קשה לוותר על ההכנסה הנוספת. כל הליגות מחפשות דרך להגדיל הכנסות ולהתקדם".
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה