אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אינוביד הישראלית חתמה על הסכם של עשרות מיליוני דולרים עם MODI Media

אינוביד הישראלית חתמה על הסכם של עשרות מיליוני דולרים עם MODI Media

ההסכם יהפוך את הפלטפורמה של אינוביד, שמאפשרת שידור פרסומות על גבי כל סוגי המסכים, לטכנולוגיה הבלעדית בה משתמשת ענקית המדיה. הרווחים מההסכם תלויים בהיקף השימוש, אבל צפויים להסתכם בעשרות מיליוני דולרים

30.05.2016, 18:05 | מאיר אורבך

חברת הסטארט-אפ הישראלית אינוביד (Innovid) חתמה על שותפות עם MODI Media. מודי היא חברת הטלוויזיה של GroupM, בעצמה חברת השקעות מדיה גדולה וחברת האם של סוכנויות המדיה של WPP.

קראו עוד בכלכליסט

אינוביד פיתחה פלטפורמה שמאפשרת שידור פרסומות וידיאו על גבי כל סוגי המסכים. בעקבות ההסכם תהפוך הפלטפורמה שלה לטכנולוגיה הבלעדית בה מודי משתמשת לפרסומות וידיאו ברשת.

טל חלוזין. סמנ"כל הטכנולוגיות של אינוביד, צילום: בועז אופנהיים טל חלוזין. סמנ"כל הטכנולוגיות של אינוביד | צילום: בועז אופנהיים טל חלוזין. סמנ"כל הטכנולוגיות של אינוביד, צילום: בועז אופנהיים

בשיחה עם "כלכליסט" אומר טל חלוזין, מייסד החברה והטכנולוג הבכיר שלה, שזהו הסכם פורץ דרך לחברה, שיוצר עבורה, כבר בשלביו הראשונים, הכנסות משמעותיות, ואלה צפויות לגדול ככל שההסכם יתרחב. הכנסות החברה מוערכות כיום בכ-50 מיליון דולר לשנה. "זו חברת המדיה הגדולה ביותר בעולם לתחום הטלוויזיה האינטראקטיבית. כבר בתחילת השנה, כשהיינו בשלבי ניסוי ראשוניים, ההכנסות מהפעילות המשותפת היו משמעותיות", אומר חלוזין. "אנחנו מצפים שההסכם עם מודי יביא אלינו חברות נוספות".

ההכרזה מגיעה בעקבות הפיתוח העדכני של אינוביד, המאפשר אספקת תוכן וידיאו ללמעלה מ-25 מכשירים שונים שכוללים חיבור לרשת: קופסאות OTT, טלויזיות חכמות, קונסולות משחקים, נגני Blu-ray התומכים בהזרמת תכנים, ומעל לאלף אפליקציות וידיאו וטלוויזיה שונות. למעשה, לראשונה, פלטפורמת שיווק וידיאו מאפשרת למפרסמים להגיע לצופים על גבי כל מסך, עם וידיאו קריאטיבי מתקדם וכלי אנליטיקס חכמים יותר, למדידת הביצועים.

שיתוף הפעולה האסטרטגי מחזק את יכולתה של MODI Media לספק למפרסמים אמצעי מדידה וניתוח מתקדמים של ביצועי טלוויזיות מחוברות ומאפשר יצירת אינטראקציה עמוקה יותר עם הצרכנים. "כאשר הקמנו את החברה לפני 8 שנים חזינו שהטלוויזיה תעבור לאינטרנט ושם תהפוך להיות הרבה יותר אינטראקטיבית", אומר חלוזין.

"הצופים צורכים כיום יותר תוכניות טלוויזיה על גבי יותר מכשירים, כדי ליהנות מחווית שליטה וחוויית משתמש טובים יותר. עובדה זו מציבה בפני מפרסמים 'משטח עבודה' עשיר יותר לספר את סיפורם ומאפשרת יכולות מדידה מתקדמות." אומר מייקל בולונייה נשיא Modi Media: "היכולת של אינוביד להגיע באופן ישיר למו"לים ולפלטפורמות מובילות הנתמכות על ידי פרסומות מאפשרת קבלת אנליטיקס, שבתורם מאפשרים אופטימיזציה כמעט בזמן-אמת".

אינוביד נוסדה בשנת 2007 על ידי טל חלוזין, צביקה נטר וצחי זיגדון. החברה גייסה עד היום כ-67 מיליון דולר משורה של משקיעים כולל סקויה ישראל, ג'נסיס, סיסקו ועוד. החברה מעסיקה כ-200 עובדים בשמונה משרדים ברחבי העולם: ניו יורק, לוס אנג'לס, שיקאגו, דטרויט, לונדון, סידני, מלבורן ומרכז מחקר ופיתוח ברמת גן בו מועסקים כ-70 עובדים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות