אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אינסטגרם מעתיקה מסנאפצ'ט ואפילו לא טורחת לשנות את השם

אינסטגרם מעתיקה מסנאפצ'ט ואפילו לא טורחת לשנות את השם

"סיפורים", הכלי החדש שהשיקה הרשת החברתית, מאפשר לאגד תמונות וסרטונים לסרטון קצר שנמחק מעצמו אחרי 24 שעות וניתן לשלב בו שרבוטים וסטיקרים, בדיוק כמו אצל המתחרה

03.08.2016, 12:09 | נמרוד צוק
אינסטגרם מעתיקה מסנאפצ'ט: החברה שחררה אתמול (שלישי) פיצ'ר חדש בשם "סיפורים" (Stories) , שבדומה לכלי המקביל אליו (ובעל אותו השם) באפליקציית התמונות החד פעמיות, מאפשר לאגד תמונות וסרטונים למעין מצגת שמופיעה בפיד של עוקבי המשתמש ונמחקת מעצמה אחרי 24 שעות.

קראו עוד בכלכליסט

הרעיון מאחורי הפיצ'ר, אומרים באינסטגרם, הוא לאפשר לאנשים לשתף יותר חוויות יומיומיות ותכנים מבלי להציף את עמוד הפרופיל והעוקבים שלהם. הסיפורים לא יופיעו כחלק מהפיד אלא באיזור חדש מעל הפיד, בו יופיעו מעתה תמונות הפרופיל של החברים והנעקבים בשורה אופקית לפי מידת האינטראקציה איתם. כאשר משתמש יפרסם סיפור חדש יופיע סביב תמונת הפרופיל שלו עיגול צבעוני, וניתן יהיה לצפות בסיפור בהקלקה על תמונת הפרופיל.

 כמו סנאפצ כמו סנאפצ'ט רק בפורמט של רשת חברתית  כמו סנאפצ

בסיפורים ניתן לשלב שרבוטים וסטיקרים, עוד תכונה שנראית כהעתקה מסנאפצ'ט, ובניגוד לפוסטים רגילים באינסטגרם לא ניתן להגיב אליהם או לעשות לייק, אלא רק לשלוח למפרסם הודעה פרטית. המפרסם יכול לראות מי מחבריו צפה בכל אחת מהתמונות או הסרטונים בסיפור.

רבים מהדיווחים על הפיצ'ר באתרי הטכנולוגיה גיחכו על הדמיון המוגזם לסנאפצ'ט, כולל השם, אם כי גם בטוויטר הוציאו לאחרונה פיצ'ר דומה. באתר recode דווקא שיבחו וכתבו כי "גם אנחנו זלזלנו כשראיתי את הידיעה שאינסטגרם מעתיקה את 'סיפורים' מסנאפצ'ט, אבל אז ניסינו אותו, ואנחנו משוכנעים: זה צעד חכם מצד אינסטגרם והוא אולי אפילו יעבוד".

"פיד הסיפורים של אינסטגרם מרגיש שונה לגמרי מזה של סנאפצ'ט, כי הוא מבוסס על רשת של חשבונות משתמשים שאתה עוקב אחריהם כבר שנים, והוא כולל חברים ומכרים לצד מותגים אהובים, בתי קפה, שפים, צלמים וחנויות - זה יותר מרשת של חברים שבמקרה יש לי את הטלפון שלהם", אמרו באתר. "הביצוע של פיצ'ר הסיפורים באינסטגרם, גם מבחינת הממשק וגם מבחינת העיצוב, עוקף את סנאפצ'ט בסיבוב. לא אכפת לאף אחד אם היצירה היא לא מקורית - לאף אחד ברשתות החברתיות כיום לא אכפת מיצירתיות. אם היה אכפת להם מיצירתיות, לא היו מצטרפים לפייסבוק, בגלל שהיא העתק חסר בושה של פרינדסטר".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות