אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ראית קנית: אינסטגרם מקלה על רכישה מתוך האפליקציה צילום: אינסטגרם

ראית קנית: אינסטגרם מקלה על רכישה מתוך האפליקציה

הרשת החברתית השיקה כלי חדש שיאפשר לקמעונאים לצרף תג מחיר למוצרים בתמונות והפניה לרכישה דרך האתר. השירות זמין בינתיים רק לכ-20 חברות נבחרות בארה"ב

01.11.2016, 17:43 | הגר רבט

אינסטגרם עושה צעד משמעותי בדרך להפיכתה לאתר מסחר אלקטרוני. הרשת החברתית הודיעה היום (ג') על השקת פיצ'ר חדש לקמעונאים, שיאפשר להם להציג תג מחיר של עד חמישה חפצים בפוסט אחד.

קראו עוד בכלכליסט

בחברה עדיין לא הוסיפו כפתור לרכישה ישירה, כמו שעשתה לאחרונה פינטרסט, אבל לחיצה על התמונה תפתח עמוד חדש בתוך האפליקציה שמכיל פרטים נוספים של המוצר ולינק לרכישה דרך אתר החברה.

דוגמה לפיצ דוגמה לפיצ'ר החדש בעמוד של המעצבת קייט ספייד | צילום: אינסטגרם דוגמה לפיצ

באינסטגרם מצאו שכחצי מ-300 מיליון המשתמשים שלהם עוקבים אחר דפי עסקים באפליקציה, ו-60% מהם משתמשים בה לגילוי מוצרים חדשים והם מבקשים לבסס הרשת החברתית כפלטפורמה לגילוי (דיסקברי) של מוצרים חדשים. "נעשתה התקדמות די גדולה במובייל כדי להפוך את הרכישה לקלה יותר", אמר מנהל המוצר של אינסטגרם, "אבל הקשר בין דיסקברי לרכישה פשוט אינו חזק מספיק בעולם הווירטואלי בהשוואה לעולם האמיתי".

הפיצ'ר החדש זמין כרגע רק ל-20 חברות נבחרות, כמו אברקומי, מייסיס וקייט ספייד, בארה"ב בלבד. אינסטגרם לא גובה עמלה מהחברות המשתתפות, אבל היא מקווה להשתמש בנתונים שתאסוף כדי להציע למשתמשים המלצות למוצרים נוספים ולהציע להם פרסומות ממוקדות.

הנכונות הגוברת של משתמשים לבצע רכישות בסלולר ופתיחת עונת החגים האמריקאית, כמו גם העובדה שביצוע קניות מתוך הפלטפורמה מגביר משמעותית את זמן השהייה באפליקציה מנבאים הצלחה לפיצ'ר החדש.

תגיות