אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
Signals Analytics מגייסת עוד 25 מיליון דולר צילום: יח"צ

בלעדי לכלכליסט

Signals Analytics מגייסת עוד 25 מיליון דולר

החברה פיתחה פלטפורמת תוכנה לניתוח תהליכי פיתוח של מוצרי פארמה, מדעי החיים, המזון ומוצרי הצריכה, כדי להפיק תובנות לדרגי ניהול בארגונים. את סבב הגיוס הובילה קרן פיטנגו צמיחה

08.08.2017, 10:52 | מאיר אורבך
חברת סיגנלס אנליטיקס (Signals Analytics) גייסה 25 מיליון דולר בהובלת קרן פיטנגו צמיחה והמשקיעים הקיימים - כך נודע ל"כלכליסט". בין המשקיעים הקיימים: קרן הצמיחה קומרה, סקויה, TPY קפיטל של משפחת טשה, דקל פרסי וגיא ימין. עד כה גייסה החברה 52 מיליון דולר, כולל הגיוס החדש.

קראו עוד בכלכליסט

צחי הלל, שותף מנהל בפיטנגו צמיחה, מוביל את ההשקעה בקרן ומצטרף לדירקטוריון שלה. סיגנלס אנליטיקס, שממוקמת בנתניה, מפעילה פלטפורמת תוכנה בענן בשם Signals Playbook, שאוספת ומנתחת מידע על תהליך הפיתוח של מוצרים, בעיקר מתחומי הפארמה, מדעי החיים, המזון והמשקאות ומוצרי הצריכה. מידע זה משמש לאחר מכן להפקת תובנות לדרגי ההנהלה בארגון.

קובי גרשוני וגיל שדה, מייסדי החברה, צילום: יח"צ קובי גרשוני וגיל שדה, מייסדי החברה | צילום: יח"צ קובי גרשוני וגיל שדה, מייסדי החברה, צילום: יח"צ

גיל שדה, מנכ"ל החברה ואחד ממייסדיה, מסביר: "נניח שחברת משקאות מנסה להחליט אם להשתמש בממתיק מסוים. בעבר היו צריכים לקבל את ההחלטה ללא כלים שסיפקו מידע מדויק; היום אנחנו יודעים להגיד מה היתרונות של כל דרך".

לסיגנלס אנליטיקס יש כ-60 לקוחות, ועמם ניתן למנות את פפסיקו, ענקית התרופות ג'ונסון אנד ג'ונסון ופרוקטר אנד גמבל. לדברי שדה, הם מתכוונים להשתמש בכסף שגויס כדי להשקיע בצמיחה. "אנחנו רוצים לגייס אנשי מכירות ותמיכה ומהנדסים למרכז הפיתוח שלנו בנתניה", אמר.

צחי הלל, שותף מייסד בפיטנגו צמיחה, צילום: עמית שעל צחי הלל, שותף מייסד בפיטנגו צמיחה | צילום: עמית שעל צחי הלל, שותף מייסד בפיטנגו צמיחה, צילום: עמית שעל

"החברה שלנו מספקת לארגונים גדולים מערכת תובנות עם מיקוד על חיי המוצר שלהן", הוסיף שדה. "עד היום ארגונים גדולים הסתמכו על חברות ייעוץ שסיפקו להן תובנות על עתיד המוצר. כל זה היה טוב בעולם שבו פיתוח של מוצרים היה ליניארי ופשוט. חיי המוצר ברוב המקרים אינם פשוטים לחלוטין. בשוק הדינמי של היום יש שינויים טכנולוגיים דחופים, שינויים בטעמי הצרכנים וכניסה של מתחרים חדשים בחברות סטארט-אפ. ארגונים צריכים כלים מהירים משלהם לניתוח המוצר והמשך דרכו. אנחנו מספקים להם כלי ניתוח אנליטי שמתבסס לא רק על המידע האגור בחברה, אלא גם על מידע רב שנמצא ברשתות חברתיות ובאתרי מסחר. על בסיס המידע הזה אנחנו מספקים תובנות על המוצרים".

עד 2009 היו שדה וקובי גרשוני, בעלי החברה כיום, שכירים בה. אז, בעקבות המשבר הכלכלי, רכשו השניים את הבעלות. שניהם יוצאי יחידת מודיעין בצה"ל. "בין 2009 ל-2012 התעסקנו בעיקר במודיעין עסקי, אבל פיתחנו יכולות טכנולוגיות שיעזרו לנו לעבוד טוב יותר. ב-2012 החלטנו להפוך את הטכנולוגיה שלנו לליבת העסקים וגייסנו כספים ראשונים כדי לפתח כלי אוטומציה לייעוץ", אמר שדה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות