אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פייסבוק תפגע בחשיפת פוסטים שקוראים "שתפו בכל הכוח" איור: ערן מנדל

פייסבוק תפגע בחשיפת פוסטים שקוראים "שתפו בכל הכוח"

הנהלת הרשת החברתית הודיעה שתתחיל לצמצם הופעת פוסטים שמנסים לסחוט לייקים ושיתופים, בין אם מקורם בגולשים פרטיים או בעמודים. פוסטים מגולשים שיבקשו עזרה, עצה או טיפים אישיים לא ייפגעו מהמדיניות החדשה

18.12.2017, 14:57 | עומר כביר
מספיק לשתף בכל הכוח: פייסבוק תפגע בקידום של פוסטים שקוראים לגולשים לשתף, לעשות לייק או להגיב; כך הודיעה היום (ב') החברה.

קראו עוד בכלכליסט

"אנשים אמרו לנו שהם לא אוהבים פוסטים מספימים שדוחקים בהם לבצע פעולות כמו 'לייק אם אתה מזל טלה'", נכתב בהודעה שפרסמה החברה. "טקטיקות כאלה, שמכונות Engagement Baiting, מנסות לנצל את האלגוריתם של הניוז פיד שלנו באמצעות העלאת הפעילות של הפוסט. לכן, החל מהשבוע, נפגע בקידום של פוסטים מאנשים ומעמודים שעושים שימוש בטקטיקה זאת".

"שתפו שתפו"? לא בפייסבוק, איור: ערן מנדל "שתפו שתפו"? לא בפייסבוק | איור: ערן מנדל "שתפו שתפו"? לא בפייסבוק, איור: ערן מנדל

לפי ההודעה, צוותים בפייסבוק בחנו וקטלגו מאות פוסטים כדי לסייע למערכות למידת המכונה של פייסבוק לזהות סוגים שונים שעושים שימוש ב-Engagement Baiting, ופוסטים שיעשו שימוש בנוהג זה יוצגו פחות בניוז פיד. בנוסף, בחודשים הקרובים פייסבוק תיישם כללים נוקשים יותר נגד עמודים שנוהגים לפרסם פוסטים מסוג זה באופן קבוע ושיטתי במטרה להרחיב את החשיפה שלהם.

"פוסטים שמבקשים מאנשים עזרה, עצה או המלצות, כמו הפצה של דיווח על ילד נעדר, גיוס כסף או בקשת טיפים לטיול לא ייפגעו בעקבות השינוי", הבהירה פייסבוק. "תחת זאת, נפגע בקידום של פוסטים שנוגדים לאחד הערכים המרכזיים בניוז פיד - אותנטיות. אנחנו רוצים להפחית את התפוצה של ספאם ותוכן מתלהם או מטעה כדי לקדם שיחות יותר משמעויות ואותנטיות בפייסבוק".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות