אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סופרבול 2018: הפרסומות יהיו ארוכות מהרגיל - 30 שניות ומעלה צילום: רויטרס

סופרבול 2018: הפרסומות יהיו ארוכות מהרגיל - 30 שניות ומעלה

מחיר תשדיר פרסומת של 30 שניות במהלך משחק הסופרבול הוא 5 מיליון דולר בממוצע. NBC מצפה להניב כ-500 מיליון דולר מפרסומות בסופרבול הקרוב

16.01.2018, 11:07 | שירות כלכליסט
פרסום דיגיטלי אולי עודד חברות להתנסות בפורמטים חדשים כמו פרסומות בנות שש שניות, אבל פרסומות ארוכות יותר עדיין שולטות בסופרבול. בקרב מפרסמים קיים יותר עניין בפרסומות ארוכות יותר לקראת הסופרבול הקרב, לעומת פרסומות קצרות, ויותר סביר מאי פעם שהקהל יראה פרסומות ארוכות, לפי NBC.

קראו עוד בכלכליסט

ליידי גאגא בסופרבול 2017. "מפרסמים רואים זאת כפלטפורמה האולטימטיבית לספר סיפור, ולספר סיפורים זה משהו שלוקח זמן", צילום: גטי אימג ליידי גאגא בסופרבול 2017. "מפרסמים רואים זאת כפלטפורמה האולטימטיבית לספר סיפור, ולספר סיפורים זה משהו שלוקח זמן" | צילום: גטי אימג'ס ליידי גאגא בסופרבול 2017. "מפרסמים רואים זאת כפלטפורמה האולטימטיבית לספר סיפור, ולספר סיפורים זה משהו שלוקח זמן", צילום: גטי אימג

"תראו יותר פרסומות שאורכן לפחות 30 שניות, מכל סופרבול בעבר," כך אמר דן לובינגר, סגן נשיא מכירות הפרסום ב-NBC Universal Sports Group, במסיבת עיתונאים ביום חמישי. "מפרסמים רואים זאת כפלטפורמה האולטימטיבית לספר סיפור, ולספר סיפורים זה משהו שלוקח זמן."

המספר המוגדל של פרסומות ארוכות עומד בניגוד לטרנד הנוכחי מצד מפרסמים להתנסות בפורמטים חדשים וקצרים יותר שמכוונים לקהלים דיגיטליים. גם מותגים וגם רשתות טלויזיה נעו לכיוון פורמטים קצרים יותר בחודשים האחרונים. חברת המימון האישי SoFi למשל, רכשה קטעים של שש שניות במשחק הוויקינגס-ליונס שנערך בסוף 2017.

מפרסמים גדולים כמו קוקה קולה, אנהויזר-בוש וקאיה כבר הודיעו שהן מתכוונות לפרסם בסופרבול, ונותרו בו פחות מ-10 מקומות עבור מפרסמים נוספים. במקביל, חברות כמו הונדה ופי'גי-ווטר בחרו לוותר השנה על פרסום באירוע.

מחיר תשדיר פרסומת של 30 שניות במהלך משחק הסופרבול הוא 5 מיליון דולר בממוצע, כאשר NBC מצפה להפיק כ-500 מיליון דולר בסופרבול הקרוב. אלה כוללים פרסום לפני ואחרי המשחק וכן במהלך הפרק של This Is Us שישודר לאחר המשחק.

NBC צפויה להמשיך להרוויח גם אחרי הסופרבול, עם משחקי החורף האולימפיים בפיונגצ'אנג שעומדים להיפתח ב-9 בפברואר. לובינגר אמר שהוא מצפה שמכירת הפרסומות במהלך משחקי החורף עשויה להניב יותר מ-500 מיליון דולר. על פי הערכות, NBC תכניס 1.4 מיליארד דולר משידור הסופרבול והמשחקים האולימפיים השנה (אולימפיאדת חורף).

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות