אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
איביי תקל על אריזת חבילות באמצעות מציאות מוגברת

איביי תקל על אריזת חבילות באמצעות מציאות מוגברת

החברה השיקה תכונה חדשה, שתאפשר להתאים את גודל החבילה לגודל המוצר - מה שיכול לסייע למוכרים. השירות מותאם לחבילות שמנפיק שירות הדואר האמריקאי

21.03.2018, 13:49 | שירות כלכליסט

פלטפורמת המסחר המקוון איביי שידרגה את האפליקציה שלה במכשירי אנדרואיד והוסיפה רכיב מציאות מוגברת. החל מהשבוע תציע האפליקציה למוכרים את גודל החבילה המתאים לאריזת המוצר - כך לפי דיווח של Engadget.

קראו עוד בכלכליסט

באמצעות סריקת המוצר, יופיעו על מסך הסמארטפון גדלים שונים של חבילות שמנפיק שירות הדואר האמריקאי (USPS), והמשתמש יבחר את זו המתאימה לאריזת המשלוח.

איביי AR איביי AR איביי AR

נכון לעכשיו, השירות מתאים למשלוחים בתוך ארה"ב בלבד אך איביי בוחנת את האפשרות להתרחב למדינות נוספות. בחברה מתכוונים להפוך את הרכיב לזמין גם בסמארטפונים של אפל בעתיד. התוספת החדשה תחסוך זמן וכסף שהתבזבזו עד כה על ניסוי וטעייה בבחירת גודל החבילה המתאים.

בתוך כך, בתחילת החודש השיקה איביי את פינת "מתחת ל-10 דולר" שמציעה מיליוני פריטים במחיר זה. המהלך הגיע חודש בלבד אחרי שהשיקה מתחרתה הגדולה אמזון שירות זהה.

בשנתיים האחרונות נמצאות הכנסות איביי במגמת צמיחה. ב-2017 הסתכמו הכנסותיה ב-9.6 מיליארד דולר, עלייה של 6.86% לעומת שנה קודם לכן, אבל צניחה של 40% לעומת 2013. 42% מהכנסות החברה מקורם בארה"ב, כאשר איביי זמינה לשימוש ביותר מ-100 מדינות בעולם, עבור 170 מיליון קונים ו-25 מיליון מוכרים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות