אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת Minute Media גייסה 17 מיליון דולר

חברת Minute Media גייסה 17 מיליון דולר

החברה מפעילה פלטפורמה עבור אוהדי ספורט שמאפשרת להם להפיץ ולשתף סרטונים, תמונות ותוכן נוסף ממשחקים ותחרויות. את סבב הגיוס הובילו גולדמן זאקס וקרן וינטג' והשתתפו בו משקיעי החברה הקיימים

15.05.2018, 16:00 | מאיר אורבך

חברת מינט מדיה (Minute Media) גייסה 17 מיליון דולר מגולדמן זאקס, וינטג' פרטנרס ומשקיעים נוספים. זהו סבב גיוס שישי של החברה ולצד המשקיעים החדשים השתתפו בסבב ההשקעה הנוכחי חלק מהמשקיעים הקיימים, ביניהם הקרנות באטרי, קומרה, ג'מיני, פרוסיבן ודון קפיטל. הגיוס מעלה את היקף ההשקעות בחברה לכ-77 מיליון דולר.

קראו עוד בכלכליסט

מינט מדיה (במקור 90min) הוקמה בסוף 2011 על ידי אסף פלד (מנכ"ל), גילי בימן ויובל לרום. החברה מאפשרת לאוהדי ספורט מרחבי העולם לייצר תכנים ייחודיים מנקודת מבטם האישית. במאי 2016 השיקה את 12up, פלטפורמת ספורט ייעודית לספורט אמריקאי ובשנה האחרונה השיקה את DBLTAP, מותג ספורט ייחודי לאוהדי ספורט אלקטרוני - גיימינג תחרותי.

רוצה ללמוד עוד על Minute Media? סטארט אפ ניישן פיינדר מידע נרחב אודות החברה וחברות נוספות בתחום http://finder.startupnationcentral.org/company_page/90min

אירוע ספורט אלקטרוני בארה"ב, צילום: MCV Pacific אירוע ספורט אלקטרוני בארה"ב | צילום: MCV Pacific אירוע ספורט אלקטרוני בארה"ב, צילום: MCV Pacific

שלוש הפלטפורמות של החברה מאפשרות לאוהדים ליצור, לפרסם, לחלוק ולהפיץ אלפי תכני מולטימדיה כסרטונים, כתבות ותמונות באמצעותם יכולים לספר את הסיפורים מזווית אישית וגם מאחורי הקלעים של אירועי הספורט. החברה מאפשרת גם למפרסמים ליצור ולהפיץ תכנים ייעודיים בתפוצה רחבה עבור קהלי יעד מגוונים של אוהדי . לחברה עשרות שיתופי פעולה עם חברות מדיה מובילות כספורטס אילוסטרייטד, קבוצת MSN, הורייזן מדיה, פרוסיבן ו-USA Today. בין לקוחותיה נמנים מותגים גדולים כנייקי, פפסי, אולפני וורנר ופרמונט, ורייזון ומסטרקארד.

מהחברה נמסר שהיא רשמה צמיחה של 130% בהכנסותיה בשנה החולפת. היא מעסיקה 180 עובדים ומרכז הפיתוח שלה יושב בתל אביב. לחברה יותר מ-4,000 יצרני תוכן מרחבי העולם, שמייצרים כ-20,000 תכנים מקוריים בכל חודש. הסכום שגויס ישמש את החברה להמשך הצמיחה הגלובלית, הגדלת צוותי הפיתוח של החברה בארץ, גיוס עובדים נוספים למרכז הישראלי וכן הרחבת צוותי המכירות והתוכן בלונדון, ניו יורק, טוקיו, סינגפור,סאו פאולו, לוס אנג'לס ומנילה.

אסף פלד אסף פלד אסף פלד

פלד מסר ל"כלכליסט": הגישה הטכנולוגית שלנו לתחום המדיה והפלטפורמה שפיתחנו עם השנים מאפשרת לנו להמשיך ולצמוח במקצבים מהירים דווקא בתקופה מאתגרת עבור יצרני תוכן מסורתיים. זו גם הסיבה שאנחנו הפכנו בתוך זמן קצר לפלטפורמה גלובאלית המגשרת בין קהילות ספורט, מפרסמים ואתרי תוכן" עוד הוסיף פלד כי "גיוס ההון הנוסף יאפשר לנו למנף את הפעילות בשווקים חדשים וקטגוריות תוכן חדשות".

אהרון סייגל, דירקטור בגולדמן זאקס, הוסיף: "מינט מדיה משכתבת מחדש את כללי המשחק של המדיה בתחום הספורט. ההתמקדות של החברה בטכנולוגיה, העצמת אוהדי ספורט ועידודם לייצר תכנים אותנטיים הם מרכיבים חדשניים בתחום. אנו מצפים להיות חלק מהמשך הצמיחה".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות