אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת HEED גייסה 35 מיליון דולר בהובלת סופטבנק צילום: בלומברג

חברת HEED גייסה 35 מיליון דולר בהובלת סופטבנק

החברה פיתחה פלטפורמת תוכן לאוהדי ספורט, שמאפשרת להם לקבל מידע על ענפי הספורט והקבוצות שהם אוהבים בשילוב רכיבי בינה מלאכותית. סבב הגיוס יאפשר ל-HEED להרחיב את היצע המוצרים ולהגיע לענפים חדשים

02.10.2018, 18:00 | מאיר אורבך

HEED, פלטפורמה דיגיטלית לאוהדי ספורט המבוססת על בינה מלאכותית וטכנולוגיה שפותחה בישראל, גייסה 35 מיליון דולר בהובלת סופטבנק. ההשקעה הנוכחית, שמתווספת להשקעה הראשונית של 25 מיליון דולר בידי AGT International שבבעלות מתי כוכבי, תאפשר ל-HEED להרחיב את שיתופי הפעולה שלה עם ליגות, איגודי ספורט ומועדונים ברחבי העולם ואת היצע השירותים שלה.

קראו עוד בכלכליסט

HEED משתמשת ברכיבי בינה מלאכותית  כדי לזהות את הרגעים המלהיבים ביותר באירועי ספורט חיים, ובאנליטיקות מבוססות אינטרנט הדברים כדי לייצר תובנות וסיפורים חדשים. התוכן הייחודי מועבר לסמארטפון של האוהדים אוטומטית וכמעט בזמן אמת, כדי לספק להם חוויית משחק עשירה יותר.

מייסד סופטבנק, מאסיושי סון, צילום: בלומברג מייסד סופטבנק, מאסיושי סון | צילום: בלומברג מייסד סופטבנק, מאסיושי סון, צילום: בלומברג

מעבר לסטטיסטיקות המוכרות ולניתוח ההיבטים הפיזיולוגיים של כל ענף ספורט, HEED מאפשרת להגיע לתובנות עמוקות יותר, להציג לאוהדים מידע גם על ההיבטים הרגשיים וההתנהגותיים של הספורט ועוד. הפלטפורמה זמינה עבור ענפים ככדורגל, כדורסל, קרבות MMA ועוד.

״סופטבנק היא מהמשקיעות המובילות את מהפכת הבינה המלאכותית ואינטרנט הדברים", אמר מייסד AGT, מתי כוכבי. "יש חשיבות אסטרטגית לכך שגוף בעל עוצמה כזאת מצטרף כמשקיע מרכזי כבר בשלב מוקדם ותומך בחזון ובטכנולוגיה שהצגנו. העולם הפיזי מרתק לא פחות מהעולם הדיגיטלי".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות