אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טסלה ייצרה רק 7,400 מודל 3 בשבועיים הראשונים של הרבעון השלישי צילום: יצרן

טסלה ייצרה רק 7,400 מודל 3 בשבועיים הראשונים של הרבעון השלישי

לפי אתר Electrek, יצרנית המכוניות החשמליות של אלון מאסק לא עמדה ביעד של 5,000 מכוניות בשבוע שאליו היא מכוונת

13.10.2018, 09:35 | שירות כלכליסט

טסלה ייצרה 7,400 מכוניות מודל 3 בשבועיים הראשונים של הרבעון, כך מדווח אתר Electrek לפי דיווח ב-CNBC. המשמעות היא שטסלה ייצרה עד כה 3,700 מודל 3 בשבוע, פחות מהיעד של 5,000 מכוניות בשבוע שאליו מכוונת החברה. הדיווח מייחס זאת להאטה לא צפויה בייצור עם תחילת הרבעון. Electrek טוען שבסך הכול ייצרה החברה 11,500 מכוניות בשבועות הראשונים של הרבעון.

קראו עוד בכלכליסט

טסלה נאבקה עם ייצור המודל 3 בעבר. היא כיוונה בהתחלה לייצר 5,000 מכוניות בשבוע עד סוף 2017, אך לא הגיעה ליעד הזה אלא רק בסוף הרבעון השני של 2018. עם זאת החברה מסרה יותר כלי רכב ברבעון השלישי לעומת ציפיות האנליסטים.

אירוע מסירה של מודל 3, צילום: רויטרס אירוע מסירה של מודל 3 | צילום: רויטרס אירוע מסירה של מודל 3, צילום: רויטרס

טסלה הבטיחה לייצר בין 50,000 ל-55,000 מכוניות מודל 3 ברבעון החולף. לפני שבועיים דיווח כתב העת המקוון Electrek שטסלה עברה את קו ה-51,000 כיומיים לפני סוף הרבעון.

לפני כחצי שנה, באפריל האחרון, לאחר שורה של כשלים, תלונות וחוסר רווחיות, הודיעה יצרנית המכוניות החשמליות שהיא משהה את ייצור המכונית המשפחתית מודל 3 כדי "לשפר את האוטומציה" ולפתור נקודות בעייתיות, אך לא הודיעה כמה זמן ההשהיה תימשך.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
צודקים שאומרים רכב מדהים כי הוא נמכר בהפסד
קשה למכור רכבים ב $120000-150000 ולהפסיד כסף. הכי מצחיק שמי שקונה רכב במחיר כזה מקבל כסף מהמדינה, כאילו מישהו שקונה רכב בקזה מחיר מעניין אותו כמה אלפי דולרים שהוא מקבל. מקלארן מוכרים מכוניות בכאלה מחירים ולהם לקח שנה לעבור לרווח
יאיר  |  15.10.18
5.
תגובה ל 3
מאסק הכניס לכיס שלו מיליארדים בזמן שהחברה מפסידה מיליארדים ובקושי מייצרת מכוניות. רק בתקופת אובמה יכל לקרות כזה דבר. אובמה שפך עליו מיליארדים והוא לקח לעצמו הכל. המכוניות של טסלה נמכרות בהפסד, הם לא עושים שום חישוב של עלויות כי הם בטוחים שהם ימצאו עוד פרייר שיהיה מוכן להשקיע בחברה. כל בכירי ענף הרכב לשעבר אומרים שהחברה הזאת בדיחה. אין ספק שמאסק הביא לנו את המכוניות החשמלית המודרנית, עכשיו יש רנו זואי עם טווח גדול יותר ואפשר לסגור את טסלה.
אייל  |  13.10.18
לכל התגובות