אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קוקה קולה תייבא לארץ את המשקה האיזוטוני POWERADE צילום: איי פי

קוקה קולה תייבא לארץ את המשקה האיזוטוני POWERADE

החברה קיבלה את הזיכיון לייבא את המותג המוכר, שנבחר בין היתר לשמש כמשקה הספורט האיזוטוני במונדיאל ובאולימפיאדה

31.10.2018, 06:52 | נווית זומר

משקאות הספורט האיזוטוניים סוף־סוף עושים עלייה. קוקה־קולה ישראל קיבלה את הזיכיון לייבא ארצה את המותג המוביל "פאוורייד" (POWERADE). המותג מוכר בעולם הספורט, ונבחר לשמש כמשקה הספורט האיזוטוני הרשמי באירועים הגדולים בעולם, בהם המונדיאל והאולימפיאדה (מאז 1988).

קראו עוד בכלכליסט

הטרנד הבריאותי לא חדש בארץ, "וככל שאורח חיים זה מתפתח, עולה הצורך במשקאות מסוג זה", אומרת שלי שמיר־קינן, סמנכ"לית השיווק של קוקה־קולה בארץ.

אז איך המשקה עוזר לספורטאים? המשמעות של "איזוטוני" היא "ביחס שווה", והמשקה אכן מכיל ריכוז פחמימות ומלחים זהה לריכוז שבדם שלנו - כך שצריכתו שומרת על איזון ומסייעת בהשבת אנרגיה ומניעת התייבשות, תשישות ועייפות. למעשה, המשקה מחזיר אל הגוף את כל המלחים שנפלטים בעת הזעה - נתרן, מגנזיום, אשלגן, סידן וכלור. הריכוז הזהה מסייע לספיגה מהירה, כך שהמשקה לא נשאר זמן רב בקיבה.

המשקה האיזוטוני פאוארייד, צילום: AFP המשקה האיזוטוני פאוארייד | צילום: AFP המשקה האיזוטוני פאוארייד, צילום: AFP

במשקה 17 קלוריות ל־100 מ"ל (85 קלוריות לבקבוק), והוא ישווק בארץ בטעמי פירות (Mountain blast) והדרים־ליים (Citrus־Lime).

המשקה מתאים בעיקר לעוסקים בספורט שמקפידים על שגרת אימונים של יותר מפעמיים בשבוע, ולרוב למשך זמן של מעל 60 דקות בכל אימון. כמו כן, המשקה מתאים למתאמנים בענפי הכדורגל, כדורסל, ריצה, אופניים, טריאתלון ועוד.

המשקאות יימכרו בבקבוקי 500 מ"ל, החל מ־10 שקלים לאחד. המוצר מגיע עם פקק ספורט ומעוצב באופן שמאפשר אחיזה מיטבית של הבקבוק במהלך הפעילות הגופנית.

למרות שישראל מדינה חמה עם סכנת התייבשות, קטגוריית משקאות הספורט האיזוטוניים בישראל אינה מפותחת. לעומת זאת, בשוק האמריקאי יש מותגים רבים, בהובלת "גטורייד" של פפסי, שפֻּותח במיוחד עבור נבחרת הפוטבול של אוניברסיטת פלורידה, במטרה לעזור לשחקנים לשמור על כושר למשך כל המשחק. אל פפסי הצטרפה קוקה־קולה עם "אקווריוס" ו"פאוורייד", שכבר ממוקם בטופ 10 ברשימת 25 מותגי המשקאות הקלים הנמכרים בארה"ב.

הנישה המתפתחת במהירות, במקביל לירידה בצריכת משקאות ממותקים מוגזים, הובילה למגוון רחב מאוד של מותגים וטעמים בקטגוריית המשקאות האיזוטוניים. בין המובילים תמצאו את lucozade הפעיל באנגליה, את Pocari Sweat הדומיננטי בשוק האסייתי ועוד.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
למספר 6- זה הולך בארה"ב כי לא שותים שם מי ברז וכי השתייה הקלה זולה.
ב-target מוכרים בקבוק של ליטר בדולר אחד, מה ששקול לחצי ליטר בכ-2 ש"ח. זה לא הרבה יותר יקר ממים מינרלים, אז אנשים כבר קונים גם את זה (כי רוב האמריקאים נמנעים ממי ברז בכל מקרה, לעיתים בצדק ולעיתים לא). בארץ אותו המשקה צפוי לעלות 400% יותר, שזה פי 5-10 ממים מינרלים ופי אינסוף ממי הברז שרוב האנשים שותים.
מישהו  |  01.11.18
7.
"משקאות הספורט האיזוטוניים בישראל אינה מפותחת"
ויש לזה הסבר פשוט מאוד - ישראלים לא פראיירים. אם אתה יכול לשתות מי ברז מורתחים עם תוספת אופציונלית של מה שבא לך - למה לשלם 10 שקל לחצי ליטר באריזה יפה ונוצצת?! סיבה שזה הולך בארהב - זה שיש שם תרבות צריכה (=פראיירים) ויזמים בכיף עושים כסף על התרבות הזאת.
ר  |  31.10.18
לכל התגובות