אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בכיר טוויטר: "ישראל היא אחד השווקים המשמעותיים ביותר עבורנו" צילום: טוויטר

בכיר טוויטר: "ישראל היא אחד השווקים המשמעותיים ביותר עבורנו"

פדריקו פדרני, מנהל המכירות של הרשת החברתית לאזור EMEA, סיפר לכלכליסט שתפוצתה בארץ צמחה ב-35% ב-2018 בהשוואה ל-2017, יותר מצמיחתה העולמית. בנוסף, אמר שבקרוב יגדל הצוות שממונה על הקשר עם ישראל

08.01.2019, 17:19 | מאיר אורבך

שנת 2019 צפויה להיות עמוסה מאוד בטוויטר בישראל, עם אירועים גדולים כמו הבחירות והאירוויזיון; שניהם מהווים הזדמנות לרשת החברתית להקפיץ את שיעור השימוש בה והפרסום בה בארץ - אם תצליח להתמודד עם ניסיונות זייפנות, בוטים והפרעות אחרות. "ישראל היא אחד השווקים המשמעותיים ביותר עבורנו", סיפר לכלכליסט פדריקו פדרני, מנהל המכירות של טוויטר לאזור אירופה, המזה"ת ואפריקה. "הפעילות שלנו כאן אשתקד צמחה ב-35% לעומת 2017, שזה הרבה יותר מאשר הצמיחה העולמית".

קראו עוד בכלכליסט

בניגוד לפייסבוק, גוגל וענקיות אמריקאיות אחרות, לטוויטר אין בארץ מרכז פיתוח או מכירות והפעילות מרוכזת במטה האירופי בדבלין. לדברי פדרני, העבודה של טוויטר מול ישראל החלה לפני ארבע שנים, ורק שני אנשים במטה הוקדשו לנושא. "בשנה הקרובה יהיו חמישה אנשים, ונמשיך לעבוד משם ולהגיע לישראל ככל שיידרש", סיפר.

פדריקו פדרני, צילום: טוויטר פדריקו פדרני | צילום: טוויטר פדריקו פדרני, צילום: טוויטר

לטוויטר יש כ-335 מיליון משתמשים, ומספרם ירד קצת בשל המלחמה של ההנהלה בחשבונות המזויפים והמספר העצום של הבוטים שאותרו ונמחקו. רוב המשתמשים שלה הם אמריקאים (כ-67 מיליון איש) ואחריהם ניצבים המשתמשים ביפן ובריטניה."לצד מספר המשתמשים הגדול שלנו, יש לנו גידול של 11 רבעונים במספר המשתמשים היומיים הפעילים. משתמשים אלה הם החשובים לנו והם אלה שבעיקר יוצרים לעצמם ערך מטוויטר", סיפר פדריני. לדבריו, עובדת החברה עם הרבה חברות ישראליות, ביניהן איטורו של יוני אסיא וחברת הגיימינג פלריום - שלפי פדרני, כל משחק שהיא משיקה מתחיל את דרכו בטוויטר.

אחת הבעיות הגדולות בטוויטר כיום היא בעיית החשבונות המזוייפים. ביולי האחרון ביצעה החברה צעד קיצוני ומחקה עשרות מיליוני חשבונות שקושרו לבוטים. "האמינות מאוד חשובה לנו. אנחנו מפתחים עוד ועוד כלים שיחזקו את האמינות של הפלטפורמה". סיפר פדרני. הוא סירב להתייחס ספציפית לבחירות בישראל, אך הבהיר: "הצעדים שאנחנו נוקטים כיום הם בכל מקום. ב-2019 נמשיך במלחמת החורמה לשימור האמינות שלנו. נמשיך למחוק חשבונות מזוייפים ונעקוב בצורה יותר הדוקה על ההתרחשויות שיש להן פוטנציאל לבעיות".

בחודש האחרון קיימה החברה כנס גדול לעסקים ושותפים. בין השאר, השתתף בו אביב גפן, שסיפר עד כמה מסייעת לו טוויטר לשמירה על קשר עם הקהל שלו. לפני מספר חודשים פרסמה החברה מודעת דרושים למשרת מנהל מדיניות ציבורית שיהיה אחראי לעבודה עם ישראל. למרות הצורך בקירבה לרגולציה המקומית, מיקום המשרה הוא במטה האירופי בדבלין.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות