אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
משרד התחבורה הורה לרכבת לבטל את הצמצום במערך האבטחה צילום: שאול גולן

נחשף בכלכליסט

משרד התחבורה הורה לרכבת לבטל את הצמצום במערך האבטחה

רכבת ישראל קיצצה בשבועות האחרונים את מערך האבטחה, הדיילות והניקיון, בעקבות הוראה לצמצם את ההוצאות התפעוליות ככל הניתן; לטענת המשרד, הקיצוץ הוביל "לתורים ארוכים, לאיחורים ולפגיעה קשה ברמת השירות לנוסעים".

09.01.2019, 16:23 | ליאור גוטמן
משרד התחבורה הורה לפני שעה קלה (ד') לרכבת ישראל לבטל את הצמצום שבוצע במערך האבטחה ברכבת, ולהחזיר את המצב לקדמותו. לטענת המשרד, הקיצוץ הוביל "לתורים ארוכים בכניסות לתחנות רכבת רבות, לאיחורים ולפגיעה קשה ברמת השירות לנוסעים".

קראו עוד בכלכליסט

כפי שפורסם הבוקר (ד) בכלכליסט, רכבת ישראל קיצצה בשבועות האחרונים את מערך האבטחה, הדיילות והניקיון. זאת, בעקבות הוראה שהתקבלה במטה ההנהלה לצמצם את ההוצאות התפעוליות של החברה ככל שניתן, בשל הגירעון הכספי בו היא מצויה.

במשרד התחבורה מסבירים שמנהל בכיר באגף הרכבות במשרד התחבורה, עקיבא רום, שיגר היום מכתב למנכ"ל רכבת ישראל בו הוא מורה לחברת הרכבת "להשיב מיידית על כנה את הגישה השוטפת לתחנות הרכבת, למנוע השתרכות תורים בכניסה לתחנות ולקיים רמת בטיחות ושירות נאותות לטובת ציבור הנוסעים".

שר התחבורה, ישראל כץ, מסר כי בתקופה זו של התרחבות בפעילותה של רכבת ישראל "יש לשים דגש על שיפור רמת השירות לנוסע, ולא לבצע צמצומים שיפגעו ברמת השירות לאזרח".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
משרד התחבורה והשר ישראל כ''ץ הנחו את הרכבת לקצץ במאבטחים, קופאיות נקיון
עכשיו שמגיע לחץ ציבורי בגלל התורים הארוכים לבדיקה בכניסה לתחנה, השר ואנשיו מתממים ודורשים להחזיר את המאבטחים ועובדי נקיון לתחנות. מעשי השר בחודשים האחרונים מעלים תמיהה. קיצוץ קרוב ל20 רכבות בקו העמוס ביותר תל אביב חיפה קריות כל יום כדי להעביר לקו החדש והצולע לירושלים רכבות שחסרו. הפעלת קו ירושלים שאינו מוכן בכלל אין קו חשמל קבוע, אין קרונות קצה ואינו מגיע או יוצא מתל אביב נכון לשנה זאת, והכל למען גזירת סרט. מנכ''ל הרכבת שאמר בתקשורת את האמת פוטר, וקרוב לוודאי כי מנהלים נוספים ברכבת שהעזו לספר את האמת העצובה ישלחו לביתם בקרוב.
מלכה  |  11.01.19
4.
רכבת ישראל
ואת מי יאשימו עכשיו? את המנכ"ל פיטרו, מי יהיה ה ש.ג. התורן הבא? מה בדבר דן הראל יו"ר רכבת ישראל? האם לא מגיע לו בעיטה? למה היה צריך לחכות שבוע עד לשינוי ההחלטה האומללה? (היא הייתה שלו?), כישלון ניהולי ללא ספק, והפעם דן הראל חייב לשלם את המחיר., או לחילופין ישראל כץ שר התחבורה הכושל.
יוסקה  |  09.01.19
לכל התגובות