אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הולמס פלייס פותחת קאנטרי בהרצליה: יכניס עד 22 מיליון שקל בשנה תוך 3 שנים צילום: אוראל כהן

הולמס פלייס פותחת קאנטרי בהרצליה: יכניס עד 22 מיליון שקל בשנה תוך 3 שנים

רשת מועדוני הכושר מפרסמת תחזית להכנסות ולרווחיות הצפויה לה ממועדון נופש בסגנון קאנטרי שתקים בעיר, תחת מותג ה-'פאמילי' שלה. ה-EBITDA צפוי לעמוד על 7-5 מיליון שקל בשנה

31.01.2019, 12:11 | חזי שטרנליכט

רשת מועדוני הכושר הולמס פלייס מפרסמת תחזית להכנסות ולרווחיות הצפויה לה מסניף חדש שהיא פותחת בהרצליה. הרשת קיבלה אישור של הממונה על ההגבלים העסקיים למיזוג עם חברת עופר קיט ונופש, והיא תתחיל בבנייה של מועדון נופש בסגנון קאנטרי בעיר, תחת מותג ה'פאמילי' שלה.

לפי הערכה שפרסמה הרשת, בתוך שנתיים עד שלוש היא תגיע למחזור הכנסות שנתי שינוע בין 18 ל-22 מיליון שקל, ותרשום EBITDA (רווח לפני פחת, מיסים והפחתות) בהיקף שנתי שינוע בין 5 ל-7 מיליון שקל.

קראו עוד בכלכליסט

מועדון כושר של הולמס פלייס, צילום: שי כהן מועדון כושר של הולמס פלייס | צילום: שי כהן מועדון כושר של הולמס פלייס, צילום: שי כהן

מנכ"לית הולמס פלייס, קרן שתוי, מסרה כי ברשת "צופים להגיע למעל ל-7,000 מנויים בהרצליה. מועדון פמילי ממוצע מגיע ל-EBITDA של יותר מ-5 מיליון שקל, ואנחנו מעריכים כי אלה יהיו המספרים גם במועדון החדש".

החדירה לשוק הישראלי עדיין נמוכה יחסית לעולם

הולמס פלייס פתחה את המסחר הבוקר בשווי שוק של 295 מיליון שקל. פעילות הרשת הישראלית הונפקה בארץ בדצמבר 2017, ומאז נסחרה החברה בשווי שוק שהחל ב-314 מיליון שקל, נגע ברמה של 390 מיליון שקל, ודעך. עם זאת, לאחר דצמבר 2018, שהיה חודש קשה למדי בשווקי המניות בארץ ובחו"ל, התאוששה מניית הרשת בשיעור של 24% מתחילת 2019.

כיום מכהן ריצ'י האנטר, העומד בראש קרן גרין לנטרן שהינה בעל המניות העיקרי ברשת (25.4%) בתפקיד יו"ר הדירקטוריון של החברה. הרשת חתמה את המחצית הראשונה של 2018 עם מחזור של 193 מיליון שקל וברווח נקי של 8.97 מיליון שקל.

בדצמבר האחרון סיים אלן פישר, מייסד הרשת, את תפקידו כדירקטור כאשר התפטר לאחר ארבע שנים בתפקיד. פישר הקים את הולמס פלייס ב־1980 עם מספר שותפים, ברובע צ'לסי בלונדון. בסוף שנות התשעים עלה בנו יהונתן לישראל והקים את הסניף הראשון בקניון עזריאלי.

בראיון מיוחד ל"כלכליסט" אמר פישר בספטמבר האחרון כי "החדירה לשוק הישראלי עדיין נמוכה יחסית לעולם, ובמיוחד לעומת ארה"ב. כ־20% מהאוכלוסייה שם משתייכים לסוג של מועדון, בעוד שבישראל מדובר על 7%-5%. לנו יש 125 אלף מנויים בישראל, כאשר המספר הכולל של מנויים בכל מועדוני הכושר פה עומד על כ־300 אלף. בהתחלה היה קל לייצר נתח שוק, אבל התחרות גדלה".

תגיות