אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לראשונה: טיסות ישירות בין ישראל ליפן  צילום: סיון פרג'

פרסום ראשון

לראשונה: טיסות ישירות בין ישראל ליפן

סאן דור, חברת הבת של אל על, תוציא טיסות ישירות בין ישראל ליפן החל מספטמבר. במטוס שיפעל על הקו יהיו 270 מושבים

06.02.2019, 15:58 | עדי פיק

חברת התעופה סאן דור, חברת הבת של אל על, משיקה טיסת צ'רטר בין שדה התעופה נאריטה בטוקיו לשדה התעופה בן גוריון, שתחל לפעול ב-13 בספטמבר. על הקו החדש הוכרז רשמית במסיבת עיתונאים בשגרירות ישראל בטוקיו היום.

קראו עוד בכלכליסט

הטיסה הראשונה בקו תצא לדרכה ב-13 ספטמבר בשעה 16:30 מתל אביב, וטיסת החזרה הראשונה תמריא מטוקיו ב-14 בספטמבר בשעה 13:00 ותנחת באותו יום בשעה 20:00, הודות לאזורי השעה השונים. במטוס שיפעל על הקו יהיו 270 מושבים.

מטוס של סאן דור. תפעיל קו חדש טוקיו - ת"א, צילום: סיון פרג מטוס של סאן דור. תפעיל קו חדש טוקיו - ת"א | צילום: סיון פרג' מטוס של סאן דור. תפעיל קו חדש טוקיו - ת"א, צילום: סיון פרג

נכון לעכשיו נקבע מועדן של שתי טיסות בלבד, לפי הודעת השגרירות היפנית בתל-אביב, שאושרה על ידי נציג מטעם סאן דור.

במהלך ביקורו של שר הכלכלה, המסחר והתעשייה היפני הירושיגה סקו בישראל בינואר, דיווח "כלכליסט" על הכוונה להתחיל להפעיל טיסות צ'רטר ישירות בין המדינות.

חברת Japan Airlines מעוניינת גם היא בהפעלת קו טיסות ישיר לישראל, כך אמר מנהל החברה יוקי סאיטו בראיון ל"כלכליסט" בינואר. הוא הוסיף שהקו הזה כנראה יפעל משדה התעופה נאריטה שבטוקיו.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

29.
טיסות ישירות ליפן
טעות בכתבה. אל על כבר טסה כמה וכמה פעמים ישירות ליפן ולא כטיסות סדירות. הנחיתה הייתה בנגויה ולא נאריטה. הבעיה עד עכשיו הייתה שהיפנים לא מסכמים ולא מאפשרים אנשי ביטחון חמושים. אל על כבר מבקשת 20 שנים ויותר זכויות נחיתה לטיסות סדירות ולא קיבלה. הגיע הזמן ען שר תיירות שסוף כל סוף מבין מה הוא עושה, לפתור את הבעייה. 3 טיסות שבועויות ישירות בהחלט מוצדק וכלכלי. אבל כאשר מדובר באל על אתה מדבר עם הקיר והם יודעים הכי טוב. ממש
גלעד כץ  |  07.02.19
27.
ל18 הפתרון לבעיית השירות הוא
להכניס בתיכונים שיעורים על נימוסים והליכות, יחסי אנוש ואדיבות. אני לא צוחקת זה מה שנדרש פה, כי שירות לקוי הוא בעיה רחבה בכל עסק בישראל, שלא לדבר על משרדי ממשלה. הבעיה היא שגם אנשים נחמדים מאד לא יודעים לתת שירות נעים. יושבת למשל בחורה נחמדה, מזכירה בקופת חולים, לקוח ניגש והיא באמצע שיחה עם המזכירה שלידה. אין טיפת מודעות והבנה שזה לא מתאים ולא הדרך לתת שירות. וזה נכון בכל מקום.
אחת  |  07.02.19
לכל התגובות