אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת Yellzz גייסה מיליון דולר מקרן Nielsen Innovate צילום: איריס קיזלר

חברת Yellzz גייסה מיליון דולר מקרן Nielsen Innovate

הסבב בוצע בהשתתפות לשכת המדען הראשי; ילז פיתחה פלטפורמה שמאפשרת לאנשי מקצוע לגלות מתי מחפשים אותם לקוחות באתרי לוחות - ולפנות בעצמם ללקוח. סכום הגיוס ישמש את החברה להרחבת פעילותה והאצת הפיתוח הטכנולוגי

20.03.2019, 11:29 | מאיר אורבך

חברת הסטארט-אפ ילז (Yellzz) גייסה מיליון דולר מקרן Nielsen Innovate וכן מרשות החדשנות. הפלטפורמה החברה מאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים שמפרסמים באתרי לוחות לנקוט בגישה פרואקטיבית ולתקשר עם לקוחות פוטנציאליים בדיוק כשהאחרונים מחפשים את המוצר או השירות שמציע העסק.

קראו עוד בכלכליסט

ילז הוקמה ב-2017 בידי מושיקו אבלגון ושרון מייבלום, וויושבת בקיסריה; היא צפויה להשתמש בגיוס להגדלת הפעילות שלה מול שותפים גלובליים ולהרחבת הפיתוח הטכנולוגי והמכירות.

 

מושיקו אבלגון ושרון מייבלום, צילום: איריס קיזלר מושיקו אבלגון ושרון מייבלום | צילום: איריס קיזלר מושיקו אבלגון ושרון מייבלום, צילום: איריס קיזלר

הטכנולוגיה של ילז מתחברת לכלי חיפוש ואתרי לוחות; משתמש שמחפש למשל, חשמלאי, יקושר לעוסק הרלוונטי למיקומו ובהתאם לזמינות האפשרית, וזה יוכל לפנות ללקוח ולתאם מולו את השירות. "ככל שבעל עסק או מנהל מכירות יוזם יותר בזמן הנכון, בו הלקוח זקוק למידע או עזרה בתהליך בחירת המוצר או השירות, כך יצליח להגיע ליותר לקוחות, לתת שירות טוב יותר, ולהגדיל את מכירות העסק", מסר אבלגון, מנכ"ל ילז. "אנו נותנים לכל עסק - שנמצא באתרים עם עשרות או מאות מפרסמים מתחרים - להתבלט ולקדם את עצמו על ידי פניה ישירה ללקוח במקום לשבת ולחכות שהלקוח יתקשר".

דב ירקוני, מנכ"ל Nielsen Innovate, מסר: "גישה פרואקטיבית היא הגישה של העשורים הבאים ביחסי עסק-לקוח, ואנו שמחים להשקיע בטכנולוגיה בה לבעלי עסקים יהיה קל יותר לתקשר עם לקוחות פוטנציאליים ולאלו יהיה יותר קל לקבל מידע רלוונטי בזמן אמת".

תגיות