אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת Spot.IM גייסה 25 מיליון דולר

חברת Spot.IM גייסה 25 מיליון דולר

החברה מפתחת פלטפורמה לניהול חכם של טוקבקים ומעורבות גולשים באתרי חדשות, שמופעלת באתרי AOL, פוקס ניוז ורבים אחרים. את סבב הגיוס הובילה קרן אינסייט והשתתפו בו הקרנות אלטאיר ונורמה

30.04.2019, 16:01 | מאיר אורבך

חברת הסטארט-אפ הישראלת Spot.IM גייסה 25 מיליון דולר בהובלת קרן אינסייט האמריקאית. במקביל, גייסה כ-6.5 מיליון דולר ששימשו לקניית מניות ואופציות של עובדים ומנהלים ומשקיעים קטנים בחברה.

קראו עוד בכלכליסט

בגיוס השתתפו גם משקיעי החברה הקיימים Altair Capital וקרן Norma Investment המייצגת את איש העסקים רומן אברמוביץ׳, קרן Cerca הישראלית ובכיר אורקל ג'ונה גודהארט.

נדב שובל, מנכ"ל ומייסד החברה נדב שובל, מנכ"ל ומייסד החברה נדב שובל, מנכ"ל ומייסד החברה

Spot.IM שפועלת מאז 2012 פיתחה מערכת ניהול חכם של תגובות לאתרי חדשות, שמוטמעת בכמה מגופי התקשורת הגדולים בעולם דוגמת הרסט, AOL, פוקס ניוז ועוד. החברה הוקמה על ידי נדב שובל וישי גרין שאינו פעיל בחברה. המערכת שלה מוסיפה לאתרים רובד חברתי בדומה לפורומים ויישומי צ'ט, שמיועדים להתחרות במערכת המקבילה של פייסבוק ולאפשר לגופי התקשורת ליצור קהילה וקבוצת דיון.

"קיבלנו בשנים האחרונות מספר הצעות רכישה בסכומים ראויים אבל בחרנו לפתח את החברה ולהפוך אותה להיות משמעותית", סיפר שובל לכלכליסט. "צירפנו לאחרונה מספר בכירים לחברה שיחזקו אותה משמעותית, ביניהם איציק בן בסט, אילן לייבוביץ שהיה בכיר בראונדס שנמכרה לקיק ובוריס גרמן שהיה הארכיטקט של פייבר".

לדבריו, עיקר ההכנסות של אתרים מגיעים מ-10%-30% מהגולשים שלהם, ואותם יש לאתר ולהוון. "אנחנו מתכוונים להשקיע בהרחבה משמעותית של מרכז הפיתוח שלנו בתל אביב. כיום אנחנו מעסיקים כ-80 אנשים ואנחנו רוצים לגדול ל-130 עד סוף השנה בישראל וארצות הברית", הוסיף.

תגיות