צילום: נעה קסלר
מכירות האופנה בקניונים: ירידה של 4% בפדיון למ"ר באוגוסט
עפ"י נתוני חברת ריס, ריבוי טיסות של ישראלים לחו"ל, המעבר לרכישות מקוונות מאתרים בחו"ל וריבוי שטחי מסחר, ממשיכים להעיב על הקניונים
05.09.2019, 13:38 | אורנה יפת
ענף האופנה ממשיך לדרדר את המכירות בקניונים. בחודש אוגוסט ירד הפדיון למ"ר בקניונים האזוריים ב-4.3% כאשר עיקר הירידה נבעה מהמכירות של קמעונאיות האופנה. נתונים אלה עולים מדו"ח חברת ריס שבודקת את הפדיונות ב-2,900 חנויות זהות.
קראו עוד בכלכליסט
נתוני ריס מלמדים שהקניונים לא הצליחו לתרגם את מספר המבקרים לפדיון בקופות. נראה כי הקשיים עימם מתמודד ענף הקמעונאות, וביניהם ריבוי טיסות של ישראלים לחו"ל, המעבר לרכישות מקוונות מאתרים בחו"ל וריבוי שטחי מסחר, ממשיכים להעיב על הקניונים.
בסיכום חודשי הקיץ יולי אוגוסט רשמו הקניונים ירידה של 3.5% במכירות למ"ר – המכירות בקניונים נפלו ב-4.5% ובמרכזי הקניות הפתוחים ב-1.2%.
4 תגובות לכתיבת תגובה