אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מבוקש: 146 אלף הזמנות תוך יומיים בלבד לסייברטראק של טסלה

מבוקש: 146 אלף הזמנות תוך יומיים בלבד לסייברטראק של טסלה

הזמנה של הטנדר החשמלי החדש כללה תשלום של 100 דולר כפיקדון בר-החזר - הכנסות בהיקף של 14.6 מיליון דולר לקופת החברה; ייצור גרסה תלת מנועית של הסייברטראק, שהוצג על ידי המנכ"ל אלון מאסק רק שלשום, צפוי להתחיל בסוף 2020

24.11.2019, 12:42 | שירות כלכליסט

טסלה קיבלה 146 אלף הזמנות לטנדר החדש שלה, הסייברטראק, והכניסה 14.6 מיליון דולר מפיקדונות - יומיים בלבד אחרי שמנכ"ל החברה, אלון מאסק, חשף את הרכב העתידי עתיר הזוויות החדות.

ההזמנה של הרכב כללה תשלום של 100 דולר כפיקדון בר-החזר. קשה כעת לחזות כמה מתוך הפיקדונות הללו יתורגמו להזמנות ממשיות של הרכב, המתומחר בשלב זה במחירים של בין 39.9 אלף דולר ל-60.9 אלף דולר. מטסלה נמסר כי ייצור גרסה תלת מנועית של הסייברטראק צפוי להתחיל בסוף 2020.

קראו עוד בכלכליסט

סייברטראק של טסלה סייברטראק של טסלה סייברטראק של טסלה

בשבת צייץ מאסק כי עד עתה בוצעו 146 אלף הזמנות לסייברטראק, מתוכן 41% בחרו בגרסה התלת מנועית, היקרה יותר, ו-42% בחרו בגרסת המנוע הכפול. 17% הנותרים בחרו בגרסה הזולה יותר, בעלת מנוע יחיד.

הסייברטראק של טסלה, שנחשף על ידי מאסק באירוע השקה במרכז העיצוב של החברה בהאות'ורן, קליפורניה, זכה לתגובות קוטביות. אפילו מעריציה של טסלה היו חלוקים ביניהם, כאשר חלקם היללו את הרכב החדש ואחרים קיוו שמאסק היה יוצר משהו קצת יותר קונבנציונלי. בנוסף, בתקרית מביכה שאירעה במהלך האירוע נסדקה הזכוכית המשוריינת וה"בלתי שבירה" של הרכב העשוי מפלדה.

באירוע ההשקה הודיעה טסלה כי תציע שלוש גרסאות של הסייברטראק: הזולה יותר, בעלת מנוע יחיד והנעה אחורית, קיבולת גרירה של עד 3,400 קילוגרם וטווח של יותר מ-402 קילומטר, במחיר של 39.9 אלף דולר; יקרה יותר בעלת מנוע כפול, מערכת הנעה כפולה (AWD), יכולת גרירה של עד 4,500 קילוגרם וטווח של יותר מ-482 קילומטר לטעינה יחידה, במחיר של 49.9 אלף דולר; והיקרה ביותר, עם שלושה מנועים חשמליים ומערכת הנעה כפולה (AWD), קיבולת גרירה של 6,350 קילוגרם וטווח טעינת בטרייה של יותר מ-804 קילומטר, במחיר של 69.9 אלף דולר ליחידה.

תגיות

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
פל תבנה מטעני רדיו בעמודי חשמל שעולים 10,000$ ואפשר לבנות חצי ק״מ ביום.בשוק של מאות טריליונים
למכוניות אפל לא טסלה באולטרה פטנט ולא כמו הפטנט של אלקטריאון בכביש עצמו ולא מעל בעמודי חשמל בחוט ארוך בפטנט עיצובי. באולטרה פטנט שווה מאות טריליונים בשנה כולל תחזוקה. לא התקנה. אלקטריאון פשטה רגל. חוץ מזה הפטנט שלי יפהפה בעיצוב. גם בפטנט למנהרות. ולעולם לא צריך להטעין כמעט. קדימה לעבודה. לא צריך אפילו תאים סולריים יקרים להתקנה ומכוערים. שמעבים את המכונית. וזה שווה יותר מהמכונית עצמה. גם לאופניים חשמליים שעולים 2,500$ עם הטענה משבב רדיו בעמודים. עם CarPlay.
מנכ״ל אפל  |  01.12.19
לכל התגובות