אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עלייה של 29% בהכנסות איתמר מדיקל ל-31 מיליון דולר

עלייה של 29% בהכנסות איתמר מדיקל ל-31 מיליון דולר

שעון השינה של החברה אחראי ל-92.9% מכלל הכנסות החברה בשנה שחלפה; גלעד גליק, נשיא ומנכ"ל איתמר מדיקל: "לא רואים השפעה מהותית לקורונה למחצית הראשונה של 2020, אך עם קצב ההדבקה וההיסטריה ימנעו מלקוחות להגיע לבתי חולים בחציון השני אז ייתכן שכן שתהיה על התוצאות"

03.03.2020, 19:36 | צלי גרינברג

חברת המכשור הרפואי איתמר מדיקלמסכמת את 2019: הכנסות החברה עלו ב-29.4% ועמדו על 31.2 מיליון דולר בהשוואה ל-24.1 מיליון דולר ב-2018.  

קראו עוד בכלכליסט

רוב ההכנסות נבעו מעלייה במכירות ה-WatchPAT, שעון השינה של החברה, שעמדו על 29 מיליון דולר בשנה המדווחת, בהשוואה ל-22.4 מיליון דולר ב-2018. שאר ההכנסות נבעו ממכירות מוצר הקרדיולוגיה של החברה.

החברה העמיקה את ההפסד התפעולי ל-4.8 מיליון דולר בשנת 2019, בהשוואה להפסד תפעולי של 3.1 מיליון דולר בשנה קודמת. ההפסד הנקי של החברה העמיק גם הוא ועמד על 5.2 מיליון דולר או 2 סנט למניה, לעומת הפסד של 1.7 מיליון דולר או 1 סנט למניה ב-2018. ההפסד הנקי שהחברה הציגה לתעודות הפיקדון הנסחרות בנאסד"ק (ADS) עמד על 49 סנט -ADS בהשוואה להפסד של 39 סנט ברבעון המקביל.

החברה ציינה כי ההפסד התפעולי נובע בעיקר מעלייה של 5.6 מיליון דולר בהוצאות מכירה ושיווק בעקבות הרחבת צוות המכירות האמריקאי לטריטוריות גיאוגרפיות חדשות, עלייה של כמיליון דולר בהוצאות מחקר ופיתוח ועלייה של 1.1 מיליון דולר בהוצאות הנהלה וכלליות - בעיקר בשל רישום למסחר של תעודות הפיקדון האמריקאיות (ADSs) בנאסד"ק בפברואר 2019.

גלעד גליק, נשיא ומנכ"ל איתמר מדיקל, אמר לכלכליסט, כי "החברה ממשיכה להראות חוזק כלכלי שמתרכז בעלייה במכירות תוך שמירה על שולי רווח גבוהים כיאה לתעשיית הציוד הרפואי. השגנו שיאי הכנסות שנתיים ורבעוניים תוך שמירה פיסקאלית על הוצאות יוצאת דופן לחברות בגודל וקצבי הגידול שלנו. אנו לא רואים השפעה מהותית לקורונה למחצית הראשונה של 2020, אך עם קצב ההדבקה וההיסטריה ימנעו מלקוחות להגיע לבתי חולים בחציון השני אז ייתכן שכן שתהיה על התוצאות".

בסיכום הרבעון הרביעי: ההכנסות עמדו על 9.7 מיליון דולר, לעומת 6.5 מיליון דולר ברבעון המקביל – הכנסות מה-WatchPAT עמדו על 9.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-6 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2018.

ההפסד התפעולי הרבעוני העמיק ל-877 אלף דולר בהשוואה ל-554 אלף דולר הפסד תפעולי ברבעון המקביל ב-2018. ההפסד הנקי הרבעוני עמד על 99 אלף דולר, מול הפסד של 214 אלף דולר ברבעון המקביל. מזומנים ושווי מזומנים של החברה לסוף שנת 2019 עמדו על 15.1 מיליון דולר בהשוואה ל-6.4 מיליון דולר מזומנים ושווי מזומנים ב-2018.  החברה חוזרת על התחזית שלה לשנת 2020 וחוזה הכנסות בטווח של 42.39.5 מיליון דולר לשנת הכספים הנוכחית, המשקפות צמיחה של 26%-35% בהשוואה להכנסותיה ב-2019.

WatchPAT  של איתמר מדיקל , קרדיט: יחצ WatchPAT של איתמר מדיקל | קרדיט: יחצ WatchPAT  של איתמר מדיקל , קרדיט: יחצ

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות