אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מחיר הקורונה: כמה וורנר שילמה לגל גדות כדי להעלות את וונדר וומן 1984 לסטרימינג? צילום: Warner Bros.

מחיר הקורונה: כמה וורנר שילמה לגל גדות כדי להעלות את וונדר וומן 1984 לסטרימינג?

לפי דיווח בניו יורק טיימס, גל גדות ובמאית סרטי וונדרוומן פאטי ג'נקינס קיבלו כל אחת 10 מיליון דולר מוורנר ברדרס, כדי לשתף פעולה עם העסקה במסגרתה יעלה הסרט החדש במקביל לאקרנים גם לשירות הסטרימינג של HBO

08.12.2020, 11:36 | שירות כלכליסט
גל גדות ובמאית סרטי "וונדרוומן" פטי ג'נקינס קיבלו כל אחת 10 מיליון דולר מוורנר ברדרס, כדי לקדם את העסקה שבמסגרתה הסרט החדש יעלה במקביל גם לאקרנים וגם לשירות הסטרימינג של HBO, כך לפי דיווח ב"ניו יורק טיימס".

קראו עוד בכלכליסט

בעיתון דיווחו כי בוורנר ברדרס פנו לסוכנויות הייצוג של גדות ושל ג'נקינס כדי שהשתיים ישתפו פעולה עם התוכניות להעלות את הסרט "וונדרוומן 1984" לשירות הסטרימינג HBO מקס. לאחר מו"מ בין הסוכנויות והחברה סוכם כי כל אחת תקבל 10 מיליון דולר על שיתוף הפעולה.

גל גדות ופטי ג גל גדות ופטי ג'נקינס, במאית וונדר וומן 1984 | צילום: Warner Bros. גל גדות ופטי ג

הסרט, השני בסדרת "וונדרוומן" בכיכובה של גדות, היה אמור לעלות לאקרנים מוקדם יותר השנה ונדחה כמה פעמים בשל התפשטות הקורונה שהובילה לסגירת בתי הקולנוע ברחבי העולם.

התכנון כעת הוא שיעלה לאקרנים ולשירות הסטרימינג ביום חג המולד – 25 בדצמבר. בשבוע שעבר נחשף כי וורנר ברדרס תקרין את כל 17 הסרטים שתוכננו לשנה הבאה במקביל, הן באולמות הקולנוע והן בשירות הסטרימינג של HBO, מהלך שגם נועד לסייע לשירות לצמצם פערים מהמתחרים הגדולים, בראשם נטפליקס ודיסני פלוס. עד כה נהגו להמתין 90 יום מרגע עליית סרט לבתי הקולנוע ועד למעבר שלו לסטרימינג. מלבד "וונדרוומן", העסקה כוללת גם סרטים מדוברים נוספים, בהם "חולית" ו"מטריקס 4".

עם זאת, המהלך ספג ביקורת מצד שחקנים ובמאים, ובראשם כריסטופר נולאן שטען שאין שום היגיון כלכלי בהחלטה. "אפילו המשקיע הפשוט ביותר בוול סטריט יכול להבדיל בין שיבושים לחוסר תפקוד", אמר. בנוסף, ב"ניו יורק טיימס" מציינים כי המנהלים של שחקנים אחרים, בהם דנזל וושינגטון, קיאנו ריבס, מרגו רובי, וויל סמית ואנג'לינה ג'ולי, שלא עודכנו מבעוד מועד על העסקה להעברת הסרטים לסטרימינג כפי שגדות עודכנה, כעסו על ההבדל ביחס, ואף החל דיון בגילדת הבמאים בנוגע לחרם אפשרי על האולפנים.

"במהלך הזה הם הרחיקו את הכישרונות שהם עבדו כל כך קשה כדי למשוך אליהם. לא מדובר במהנדסים שאפשר פשוט להחליף", הגיב לעיתון מייקל נתנזון, מייסד חברת מחקר המדיה מופטנתנזון.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות