אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גוגל מובילה השקעה של 25 מיליון דולר בנניט הישראלית צילום: Nanit

גוגל מובילה השקעה של 25 מיליון דולר בנניט הישראלית

נניט פיתחה טכנולוגיה המאפשרת להורים מעקב מרחוק אחרי התפתחות ובריאות התינוק והעברת הנתונים היישר לנייד. כולל הגיוס הנוכחי, בחברה הושקעו עד כה 75 מיליון דולר

22.02.2021, 16:00 | מאיר אורבך

גוגל ונצ'רס GV מובילה השקעה של 25 מיליון דולר בחברת נניט (Nanit) הישראלית, שפיתחה טכנולוגיה המאפשרת להורים מעקב וניתוח מרחוק אחר התפתחות ובריאות התינוקות שלהם. בגיוס השתתפו גם המשקיעים הקייימים בחברה, קרן JVP - המשקיעה הגדולה בחברה - והקרנות האמריקאיות Upfront, RRE ו-Rho. גיוס זה מביא את סך ההשקעות בנניט ל-75 מיליון דולר.

קראו עוד בכלכליסט

סבב הגיוס יאפשר לנניט לעמוד בביקושים הגוברים למוצרי החברה לצד השקעה בתשתיות, גיוס עובדים והמשך מחקר ופיתוח שיובילו להשקתם של מוצרים ושירותים חדשים לשוק. בנוסף, החברה מתכננת התרחבות לשווקים גלובליים חדשים.

החברה מדווחת שהגיוס מגיע בהמשך לשנה יוצאת דופן עבור Nanit שבה חוותה צמיחה מואצת; כמות המשתמשים באפליקציה של נניט הוכפלה והכנסות החברה צמחו במעל 130%. הביקוש הגובר למוצרים של נניט נובע מהיכולת לספק להורים מידע בזמן אמת ונתונים אישיים על התפתחות ובריאות התינוק הישר לנייד שלהם.

המוצר של נניט נשען על מצלמה הממוקמת מעל מיטת התינוק. שמסוגלת להאזין ולצפות בכל רגע נתון בכל מה שמתרחש במיטת התינוק וסביבתה. בעזרת מערכת למידה עצמית ומעקב נתונים על שנת התינוק, המצלמה מספקת להורים תובנות יעילות המסייעות להם לעקוב מרחוק אחר התפתחות ובריאות התינוק שלהם וללמוד ולקבל עצות מעשיות לשיפור שנת הילדים. החברה הוקמה ב-2016 עם משרדים בתל אביב ובניו יורק. לחברה 65 עובדים, מתוכם 34 עובדים בישראל.

תינוק עם מוצרי ביגוד של החברה, צילום: Nanit תינוק עם מוצרי ביגוד של החברה | צילום: Nanit תינוק עם מוצרי ביגוד של החברה, צילום: Nanit

קולקציית מוצרי הביגוד לתינוקות של נניט, מתממשקת עם המצלמה ומאפשרת להורים לעקוב מרחוק אחרי קצב הנשימה של התינוק ללא צורך בחיבור לאלקטרודות או חיישנים. כל אלו מתחברים יחד לאפליקציה של נניט המספקת להורים תמונה רחבה על איכות שנת התינוקות שלהם לצד תובנות מעמיקות שמאפשרות להורים ולתינוקות לישון טוב יותר בשנים הראשונות הקריטיות להתפתחות הילד. מוצרי הדגל החדשים של נניט נמכרים בכל רחבי ארה"ב וקנדה ברשתות המובילות כולל: אמזון, Best Buy, Buy Buy Baby, Pottery Barn Kids, Target.

"אנחנו מאמינים שיש עוד אינספור אפשרויות, כיום ובעתיד, לספק להורים תובנות אישיות על בריאות והתפתחות הילד שלהם שמעולם לא ראינו בעבר", אומרת שרה דורסט, המנכ"לית של נניט.

כחלק מסבב הגיוס החדש, פרדריק דיאם, שותפה ב-GV, מצטרפת לדירקטוריון של נניט הכולל את, אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP, מרק סאסטר, שותף בUpfront; ויל פורטיוס, שותף ב-RRE וחברת הדירקטוריון מיקה מילסטון־שרוף, לשעבר ה-COO של רשת Buy Buy Baby.

"נניט מובילה את האבולוציה של בריאות דיגיטלית להורים ולתינוקות, באמצעות השימוש הייחודי בבינה מלאכותית וראייה ממוחשבת", אומרת פרדריק דיאם, שותפה בגוגל וונצ'רס (GV),

לדברי אראל מרגלית, מייסד ויו"ר קרן JVP, "את המהפכה הזו מובילות נשים שמביאות איתן נסיון עשיר, ידע ומקצוענות שהופכת את נניט לדבר ענק ולאחת החברות הכי מעניינות בארה"ב. נניט מביאה תרבות חדשה ומאפשרת להורים הצעירים לגדל ילדים ולעבוד בביטחון ועם יותר שקט".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות