אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסומת אחת וחזרנו

פרסומת אחת וחזרנו

כל הפרסומאים מאוהבים במינימליזם. מבחינתם זהו המבחן האמיתי ליצירתיות - להעביר במילה אחת או בסמל אחד את כל המסר הפרסומי. אז אם פרסום נקי עובד, כמו שכולם מסכימים, למה לא רואים אותו אצלנו? שאלנו שישה פרסומאים ומעצבים בכירים

07.04.2011, 18:16 | שלי פריצקר

 

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
פני העם כפני הכלב
יודעים איך למדוד את טיב הפרסומת בארץ אבותנו? ביד אחת נוטלים מצקת גדולה, ביד שניה- סיר 48 הזכור לטובה מהשירות בשורותיו של צבא הגנה לישראל ומתחילים לחבוט בשאר רוח ובחדוות יצירה עם מצקת על דפנותיו של סיר. מי יעפיל על פיסגת ה- "דבילציבלים"- הפרסומת שלו היא המשובחת ביותר! כפועל יוצא- אני מברך על קיומן של הפרסומות בטלויזיה כי תוך עילעול חטוף ב- "משדרים" בזמן שידור ה- "פארסומות" ניתן לבדוק דוא"ל וגם... "להרים רגל" לתפארת מדינת ישראל... ... אז למה לייגע את החשיבה אם ניתן בנקל להפעיל את מיתרי קול?..
אדי שור  |  09.04.11
2.
לאחרונה הפרסומות ברדיו הן בזיון לאינטליגנציה של המאזין. אני מנמיך ווליום כשהן עולות לשידור
לאחרונה הפרסומות ברדיו הן בזיון לאינטליגנציה של המאזין. אני מנמיך ווליום חזק כשהן עולות לשידור. אריאלה עם הזכיות שלה , יצפאן עם הוולגריות שלו, זהבי עצבני, השיחות המבוימות עם נציגי חברת הביטוח שלא מוכנים להתפשר על מחיר... ועוד ועוד
מחפש הומור ואיכות  |  09.04.11
לכל התגובות