אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
האמריקאים מרגישים בטוח: סנטימנט הצרכנים זינק לרמה הגבוהה מיולי 2007 צילום: shutterstock

האמריקאים מרגישים בטוח: סנטימנט הצרכנים זינק לרמה הגבוהה מיולי 2007

סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן זינק בחודש נובמבר ל-84.9 נקודות, לעומת 82.6 נקודות בחודש שעבר ולעומת תחזיות הכלכלנים לירידה במדד

09.11.2012, 17:37 | סוכנויות הידיעות

בשורה מעודדת לכלכלה האמריקאית: סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן זינק בחודש נובמבר לקריאה של 84.9 נקודות, הקריאה הגבוהה ביותר מיולי 2007.

הקריאה הנוכחית היא גם גבוהה יותר מהקריאה הקודמת בחודש אוקטובר, שעמדה על 82.6 נקודות, כך לפי נתונים שמתפרסמים היום (ו') בארה"ב.

קראו עוד בכלכליסט

כלכלנים בארה"ב חזו ירידה לקריאה של 81.5 נקודות, כשברקע חששות מהשפעת הוריקן סנדי והצוק הפיסקאלי, שיעפילו על ההשפעה החיובית של דו"ח התעסוקה האחרון. 

המדד הממוצע, שמשקף כיצד הצרכנים רואים את מצבם הפיננסי ואת כוח הקנייה שלהם, עמד על 87 נקודות בשנה שלפני המיתון האחרון.

כלכלנים מתייחסים בכובד ראש לנתוני המדד, ומנתחים באמצעותו את כיווני הוצאות הצרכנים, שמשפיעים רבות על הכלכלה האמריקאית.

תגיות