אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בטר פלייס מחפשת הכנסות: בוחנת הוזלת מכונית ושינוי חבילות הליסינג צילום: אוראל כהן

בטר פלייס מחפשת הכנסות: בוחנת הוזלת מכונית ושינוי חבילות הליסינג

ל"כלכליסט" נודע כי החברה בחנה כמה דרכים ליצירת הכנסות לאחר סיום גל הפיטורים הנוכחי, בין היתר הפחתת מחיר המכונית ומכירתה עם חבילת חשמל בלתי מוגבלת

09.12.2012, 21:32 | תומר הדר

בטר פלייס בחנה לאחרונה כמה תרחישים ליצירת הכנסות לאחר סיום גל הקיצוצים שהחל לאחרונה בחברה, כך נודע ל"כלכליסט". התרחישים כוללים שינוי של מודל הליסינג של החברה והצגת חבילות נסיעה חדשות. אחד התרחישים מתייחס גם להוזלה של המכונית ומכירתה ביחד עם חבילת חשמל בלתי מוגבלת.  

קראו עוד בכלכליסט

לאחרונה הודיעה בטר פלייס לכמה חברות ליסינג שתעמיד לרשותן ערבויות לצורך רכישה חוזרת, וחברות הליסינג יצטרכו למכור את המכוניות החשמליות בעתיד.

עוד נודע ל"כלכליסט" כי לאחרונה הוצגו בפני מנכ"ל החברה אוון ת'ורנלי צעדי ייעול שגובשו בשיתוף עם חברת מקינזי. מנוסח צעדי היעול הראשוני שהגיע לידי "כלכליסט" עולה כי בין הצעדים המומלצים נמנים קיצוץ במצבת העובדים שיתרחש במהלך 2013, הפחתה של עלויות התפעול באמצעות שינוי של תוכנות הבילינג של החברה והשכרה של נכסים של החברה. לדברי גורמים בחברה, לאחר סבב ההתייעלות הראשון, שאמור להתרחש במהלך כמה חודשים, צפויה החברה לצאת לגיוס נוסף.

בתוך כך בחברה נמשך גל התפטרויות של עובדים, בהם ישי הורן, ראש מחלקת השיווק והאסטרטגיה. לדברי גורמים בחברה, עקב גל העזיבות, הכולל עובדים בצוות הפיתוח של ה-GRID ובצוותי הבילינג (חיוב) עלול להיווצר מצב שבמסגרתו לא יוכלו לקוחות החברה לקבל שירות.

תגיות

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
צרות עין של אנשים
אני לא יכול להבין את האנשים שכותבים בהתלהבות שבטר פלייס צריכה להיסגר או הלוואי שיפלו וכדו'.מה הבעיה שלכם? בא מישהו (ולא משנה מי הוא) עם רעיון מסוים משקיע כסף ומנסה להקים משהו שבסופו של דבר דווקא לנו הישראלים הוא הכי נכון(התלות בנפט) ונכון שעל הדרך ייתכן וירוויח מהעניין ,מה לעשות גם אתם לא הייתם מוכנים להשקיע אפילו שקל אחד מכיסכם אם לא הייתה לכם ציפייה להרוויח,את צרות העין הזאת יש רק לנו הישראלים,מין שמחה לאיד והכל נובע רק מטיפשות וגם אם בסופו של דבר הם לא יצליחו מה השמחה הגדולה?
אביחי ,ירושלים , ירושלים  |  22.12.12
19.
עוד כשהייתי רק עם תואר ראשון, ידעתי שהם הולכים ליפול.. תקראו.
במודל העסקי שלכם הייתם צריכים להתרכז ב: א. פיתוח של רכב קטן בלבד כדוגמת רנו קליאו, קאיה ריו, פולקסוואגן פולו וכו'. ולמה? מכיוון שסוללה כזו שלאחר 100 ק"מ אתה כבר צריך לחפש תחנת החלפה, מתאימה רק לתחומים עירוניים. ומי שלא נוסע הרבה, פעם בשלושה ימים להיכנס לתחנת החלפה ולקבל גם עיתון - באמת לא סיפור. וכאן זה היה עשוי להתאים לפלח שוק גדול: צעירים, נשים, כל מי שעובד קרוב לביתו ובמידה מסוימת אפילו מוניות. ב. משיקולי פופולריות, הייתם צריכים לעשות ג'וינט-וונצ'ר לא עם רנו, אלא עם יצרן אסיאתי כמו קאיה. למשל. ג. לאפשר גם טעינה ביתית תוך הפקת תקן לכך וכל מה שקשור בזה. ד. למכור מכוניות במחירי עלות. ה. למכור הטעינה בשנה הראשונה לכל לקוח, במחיר עלות. ו. לדאוג שפר קילומטר זה יעלה ללקוח כ 50-60% מעלות של קילומטר ברכב בנזין מקביל. זהו, מספיק לפי שעה.
רן , חיפה  |  10.12.12
לכל התגובות