אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
HOT איבדה 24 אלף מנויי אינטרנט וכבלים ברבעון; ההכנסות ירדו ב-4% צילום: אלי דסה

HOT איבדה 24 אלף מנויי אינטרנט וכבלים ברבעון; ההכנסות ירדו ב-4%

עם זאת הקבוצה גייסה 43 אלף מנויי סלולר; הרווח הנקי זינק ב-35% ל-85 מיליון שקל - בעקבות ירידה של 18% בהוצאות התפעול

14.11.2014, 09:32 | אופיר דור

קבוצת HOT פרסמה היום (שישי) את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השלישי של 2014. החברה רשמה ברבעון הכנסות של 1.02 מיליארד שקל, ירידה של כ-4% בהשוואה לרבעון השלישי אשתקד.

קראו עוד בכלכליסט

הירידה בהכנסות מיוחסת בעיקר להפחתת דמי הקישוריות הקווית על ידי משרד התקשורת בסוף 2013 (התשלום שמקבלת HOT עבור שיחות שמסתיימות ברשת הקווית שלה), כמו גם לירידה בהכנסות משימושים בטלפון נייח, לאובדן לקוחות וקיטון בהכנסות ממכירת מכשירים במגזר הסלולר.

במקביל רשמה החברה ירידה של 18% בהוצאות התפעול שהסתכמו ב-445 מיליון שקל ברבעון. הירידה מיוחסת למעבר של HOT mobile , חברת הסלולר של הקבוצה, להתארח על גבי רשת פרטנר כחלק מהסכם שיתוף הרשתות ביניהן במקום על רשת פלאפון. כמו כן מדווחת HOT על ירידה בהוצאות על תוכניות ושידורים שנובעת מסיבות חשבונאיות.

 
אילן צחי, צילום: אלי דסה אילן צחי | צילום: אלי דסה אילן צחי, צילום: אלי דסה

כתוצאה מהירידה בהוצאות התפעוליות רשמה HOT עלייה של 11% ב-EBITDA (רווח תפעולי תזרימי) שהסתכם ב-471 מיליון שקל. הרווח הנקי  הסתכם ב-85 מיליון שקל ברבעון, עלייה של 35% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

HOT סיימה את הרבעון השלישי עם 862 אלף מנויי טלוויזיה, לעומת 874 אלף בסוף הרבעון השני – ירידה משמעותית של 12 אלף מנויים. בתחום האינטרנט, סיימה HOT את הרבעון גם כן בירידה של 12 אלף מנויים. HOT גם איבדה 4,000 מנויי טלפון קווי.

לעומת זאת ממשיכה החברה לרשום עלייה במספר לקוחות הטריפל שלה שעמד על 484 אלף בסוף הרבעון – צמיחה של 6,000 מנויים.

בתחום הסלולר מסיימת HOT עם 932 אלף מנויים את הרבעון (ברשת החדשה וברשת מירס הישנה ביחד), עלייה של 43 אלף מנויים בהשוואה לסוף רבעון שני.

תגיות

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
תכנים עלובים כי חוסכים את הכסף לשכר המנכ"ל/ית
מאות אלפי שקלים בחודש, לפני בונוסים, סטלה הנדלר קיבלה מעל 14 מליון ש"ח ב 2011, וכל מי שלא מתנתק מהוט שילם ומשלם על זה. ומה מקבלים בתמורה? חברים חברים חברים חברים חברים חברים חברים החיים זה לא הכל החיים זה לא הכל חברים חברים חברים חברים נאור ציון חברים חברים
ברוך שפטרנו  |  18.11.14
7.
התנתקתי לפני כשנתיים שרות לקוחות עלוב המתנה למענה שעה שלמה
ופעם שנייה ''רק'' 20 דק'. בפעם השנייה היתה פעם אחרונה. החזרתי את הממיר וברוך שפטרנו מהעונש ששמו הוט. לשלם על תכנים בשידור חוזר מאות שקלים? לשלם על קו טלפון מקוטע? להמתין יום שלם כולל הפסד יום עבודה לטכנאי שלא יגיע ולא יודיע שלא מגיע? וגרוע מזה שרות לקוחות מהעולם הרביעי. לא תודה.
חיים , חיפה  |  14.11.14
6.
שרות הוט
שרות גרוע מאוד...אנשי שרות לקוחות ברמה מאוד מאוד ירודה....האחד לא מבין מה האחר עשה...שקרנים...תקבל כמה תשובות על אותה הבקשה במשך יום אחד...אני מחזיק שני ממירים שלהם כבר למעלה משנה והם לא מאמינים לי...איזה טיפשות..מבקש מהם בואו אלי לקחת אחד מהם והם עונים לי שאני משקר...איזה דפוקים....
דני , חיפה  |  14.11.14
לכל התגובות