אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
HOT: שיפרנו את זמן המענה הטלפוני ביותר מ-50% צילום: סיוון פרג'

HOT: שיפרנו את זמן המענה הטלפוני ביותר מ-50%

על רקע המתקפה הציבורית נגדה, מודיעה החברה על פתיחת מוקד שירות נוסף במיקור חוץ והרחבת שעות המענה הטלפוניות. המנכ"ל אילן צחי: "גייסנו בחודש יולי 500 נציגי שירות חדשים"

09.12.2014, 12:16 | אופיר דור

חברת HOT מנסה להתמודד עם הביקורת על השירות שהיא נותנת ללקוחותיה, ובעיקר לגבי זמן המענה במוקדים הטלפוניים שלה.  

קראו עוד בכלכליסט

במסגרת מהלכי שיפור השירות שמנסה להוביל מנכ"ל HOT אילן צחי, מודיעה החברה היום (ג') על פתיחת מוקד שירות חדש בכפר סבא. לדברי החברה, במוקד יועסקו 250 נציגים. החברה הודיעה בחודש שעבר על פתיחת מוקד בירושלים. החברה מפעילה החל מהשנה שעברה את כל מערך שירות הלקוחות שלה באמצעות חברות חיצוניות. המוקד בכפר סבא מופעל על ידי חברת כלנית והמוקד בירושלים על ידי תקשוב.

כדי להתמודד עם העומסים, מודיעה HOT כי שעות הפעילות במוקדי השירות שלה יוארכו מ19:00 ל-21:00 בערב. כמו כן מודיעה החברה על שיפור הממשק לביצוע פעולות באופן עצמאי באתר האינטרנט.

לדברי צחי, "HOT מתייחסת במלוא הרצינות לשיפור חווית השירות ונמצאת בעיצומו של מהלך רחב היקף לשינוי ושיפור תהליכי השירות. כבר עתה ניתן לראות ירידה משמעותית בזמני המענה של למעלה מ -50%. HOT גייסה מאז חודש יולי למעלה מ-500 נציגי שירות חדשים, גידול חסר תקדים של מערך שירות הלקוחות. השירות נמצא בעדיפות ראשונה ונמשיך במאמץ שלנו, הן ברמה התפעולית והן בהיקף ההשקעות המשמעותי".

מאז אמצע השנה שעברה נמצאת HOT תחת מתקפה ציבורית בכל הנוגע לשירות. תחילתו של משבר השירות הנוכחי היה במהלך המאבק מול ארגון "כוח לעובדים", שניסה לארגן את העובדים ולהתנגד להעברת המערך הטכני ושירות הלקוחות לחברות חיצוניות. HOT צריכה להראות שיפור בשירות במיוחד לאור הכניסה הצפויה של סלקום ורמי לוי לשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית בשבועות הקרובים.

אילן צחי מנכ"ל HOT, צילום: אלי דסה אילן צחי מנכ"ל HOT | צילום: אלי דסה אילן צחי מנכ"ל HOT, צילום: אלי דסה

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
לא להתקרב להוט הצטרפת ...הפכת מס' קטלוגי
הוט נמצאת בלופ שרות גרוע מול לקוחות מתוסכלים נציגים בושריים מגוייסים אבל בגלל חוסר ניסיון חוטפים כי הותיקים עזבו מזמן ,כי צריך להיות אידיוט להסכים לעבוד באווירה כזאת נציגים חדשים "טירונים"שחוטפים כל היום מקהל לקוחות מתוסכל נשברים אחר תקופת עבודה קצרה וונוטשים ןחזור חלילה אין תקווה אני עזבתי את הוט רק בגלל שרות לקוחות גרוע ולא בגלל תוכן ולא בגלל מחיר אחרי זובור שעברתי נדרתי נדר לא להתקרב להוט במשך 5 שנים כשהם מתקשרים תכופות עד כדי מטרד לנסות ולהציע הצטרפות בתגובה במקום להיות שגריר של רצון טוב אני מוצא את עצמי מזהיר לא להתקרב !!!
משה , נתניה  |  09.12.14
לכל התגובות