אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גוצ'י: מנכ"ל המותג וסמנכ"ל הקריאייטיב עוזבים את החברה צילום: שרבן לופו, אודי דגן, דנה קרן, ליה רובירס, יחצ חו"ל, אלעד חזיקי

גוצ'י: מנכ"ל המותג וסמנכ"ל הקריאייטיב עוזבים את החברה

מדובר בטלטלה הגדולה ביותר שעוברת על החברה זה עשור - לאחר שבשנת 2004 עזבו אותה שני המעצבים שהפכו אותה למותג אופנה בינ"ל

12.12.2014, 22:46 | בלומברג

שני מנהלים בכירים במותג היוקרה גוצ'י עוזבים את החברה בעוד חברת קרינג (Karing) שבבעלותה המותג מנסה להזרים חיים חדשים למותג הדגל של מותגי היוקרה שבבעלותה.

קראו עוד בכלכליסט

את מקום המנכ"ל היוצא פטריציו דה מארקו יירש מארקו ביזארי ואילו סמנכ"ל המחלקה הקריאטיבית של החברה, פרידה ג'יאני, תעזוב את החברה לאחר תצוגת סתיו-חורף בפברואר. כך על פי הודעת החברה היושבת בפריז.

חנות גוצ חנות גוצ'י ברומא | צילום: בלומברג חנות גוצ

טלטלה זו היא הגדולה ביותר למותג היוקרה הוותיק מאז עזיבתם של דומיניקו דה סול ותום פורד ב-2004. שני המעצבים קיבלו את רוב הקרדיט על ההתאוששות שרשמה החברה הכושלת בזמנו והפיכת המותג מעסק משפחתי הנאבק על חייו לבית אופנה גלובלי. לאחרונה נאבקה גוצ'י עם המעבר של לקוחותיה למותגים הנתפסים כיוקרתיים יותר ומכירות החברה רושמות ירידה ברבעון הקודם.

שווה 20 מיליארד יורו

"גוצ'י תפיק תועלת מהרעיונות החדשים ומהאנרגיה הרעננה. המפתח לשמירה על רלוונטיות בתחום מוצרי היוקרה הוא חדשנות בלתי פוסקת", אמר לוקה סולקה, אנליסט בBNP פריבה בלונדון. מניותיה של קרינג רשמו ירידה של 1.2% במסחר בפריז וקיזזו את העלייה מתחילת השנה ל-22% והביאו את שוויה של החברה לכ-20 מיליארד יורו (24.8 מיליארד דולר).

"לביזארי יכולות בניית צוות מוכחות והוא מנהל מצוין. הוא יכול להביא את המותג לשיאים חדשים. אני צופה שהוא מתכונן לעשות את העבודה הטובה שלו בג'וצ'י. אני בטוח לגמרי כי הוא יבנה מומנטום חדש למותג בעזרת המוניטין בן ב-93 שנה של בית האופנה ואין לי ספק כי ימשיך לרשום פרקים מבריקים בתולדותיה המדהימים של החברה", אמר מנכ"ל קרינג פרנסואה-הנרי פינו.

זהו עוד אחד מרשימה של שינויים שמבצעת קרינג בהנהלת מותגי היוקרה שלה. באוקטובר מינתה החברה מנכ"ל חדש למותג נוסף שבבעלותה, בוטגה ונטה, בריוני וכריסטופר קיין.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות