אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנכ"ל שופרסל מסיר את הכפפות: מערב את הלקוחות בסכסוך עם יוניליוור

מנכ"ל שופרסל מסיר את הכפפות: מערב את הלקוחות בסכסוך עם יוניליוור

איציק אברכהן פרסם מודעות בסניפים בהם הסבר על המחזור במוצרי המותגים בייגל בייגל, קנור, תלמה וכו': "ללקוחותינו שלום. אנו נאבקים לשמור על מחירים הוגנים של יוניליוור. לאור אי הסכמה עם הספק ייתכנו מחסורים במוצריו. אנו מזמינים אתכם לרכוש מוצרים מקבילים אחרים"

29.07.2015, 13:32 | נורית קדוש

כשבוע לאחר שחדלה לספק לה מוצרים בעקבות קיזוז חד צדדי שביצעה, סופגת יוניליוור מכה קשה מצד רשת המזון הגדולה בישראל: מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן הוריד את הכפפות והנחה את אנשיו לתלות בסניפים מודעות המסבירות לצרכנים את הסיבה למחסור במוצרי יוניליוור ומפנות אותם לרכוש מוצרים תחליפיים.

קראו עוד בכלכליסט

במודעה שפירסמה בסניפיה נכתב: "ללקוחותינו שלום. אנו נאבקים לשמור על מחירים הוגנים של המוצרים הבאים של הספק יוניליוור: תלמה, קנור, הלמנס, בייגל בייגל, בלובנד, ורד הגליל, ליפטון, קליק, גלידות שטראוס, פינוק, בדין, דאב, סיף, אקס. לאור אי הסכמה עם הספק ייתכנו מחסורים במוצרים אלה. אנו מזמינים אתכם לרכוש מוצרים מקבילים של המותגים האחרים".

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל. מסיר את הכפפות, צילום: אוראל כהן איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל. מסיר את הכפפות | צילום: אוראל כהן איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל. מסיר את הכפפות, צילום: אוראל כהן

ברקע הדברים טענות מצד יוניליוור על קיזוז חד צדדי שביצעה שופרסל בתשלומים שנדרשה להעביר לחברה. מנגד טוענים בשופרסל כי ביוניליוור צמצמו את תקציבי השיווק באמצעותם מקיימים מבצעי הוזלות לצרכנים ברשת. מדובר במאבק של שופרסל לשיפור תנאי הסחר של הרשת שמתמודדת עם הרעה מתמשכת בתוצאותיה ובהפסדים שרשמה בשנה שעברה וברבעון הראשון השנה. אברכהן אמר עם פרסום דוחות הרבעון הראשון כי יפעל לשינוי כשל השוק המאפיין את ענף המזון בכך שהיצרנים נהנים מרווחיות גבוהה בעוד הקמעונאים מתמודדים עם הפסדים או רווחיות זעומה.

מיוניליוור נמסר: "חברתנו אינה מתייחסת ליחסיה עם לקוחותיה באמצעי התקשורת. אנו מתנצלים בפני צרכנינו אשר אינם מוצאים את מוצרינו ברשת שופרסל, ומזמינים אותם לרכוש את המוצרים בכל שאר הרשתות והחנויות בישראל".

תגיות

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

32.
שופרסל? עזבתי בכעס
ביום שלישי הייתי בסניף שופרסל דיל במתחם נשר. שני מוצרים עליהם קיבלתי [בדאר] שוברי הנחה, לא היו [חומוס צבר וממרח סויה] ביצים גודל L לא היו [היה בYOU [מגה] השכן. הגעתי לקופות והיה עומס עצום. נראה שלקוחות מגה השכן עברו לשופרסל. עמדתי בתור ואחרי 10 דקות הסתבר ששתי עגלות לפני "עושות משלוח". פירושו 40% יותר בזמן. בעבר הצעתי לשופרסל לעשות קופות נפרדות למשלוחים. בשלב זה, השארתי להם את העגלה העמוסה שלי, ועברתי לקנות במגה [YOU]. היה נקי, מדפים מלאים, ובלי תור בקופות. שתי הרשתות במתחם נשר הן זולות. מגה שיפצו בעשור האחרון פעמיים. הסניף מרווח ונקי. שופרסל נראה מוזנח, צפוף ולא נקי [כמו שרצפת בטון נראית]. לא ברורה לי הבכיינות של המנכ"ל. כשאגמור עם כרטיסי החיסכון שלי אפסיק לקנות אלצם. ולא, לא קניתי כרטיסים חדשים
אא  |  30.07.15
30.
אני ספק של שופרסל . המציאות היום יומית שלי !
אני ספק של שופרסל. לפני חוק המזון הגעתי לחנויות כל יום מסדר את המדף בודק מה חסר ומשלים . כולם היו מרוצים ובעיקר הלקוחות. כאשר נכנס חוק המזון לתוקף ההזמנות וסידורם היה אמור להתבצע ע"י הסניף . אבל בפועל ההזמנות לא התאימו לצורך . והורדתי אותם למחסן משם אמורים היו לקחת ולסדר במדף. המדף נשאר ריק ובמחסן נחו להם ההזמנות. אחרי תקופה קצרה נתוני המכירות ירדו בחדות מה שגרם לנו לחזור לסדר תוך הפרת החוק. מסקנות: הגורם העיקרי למצב החנויות הם הספקים שדואגים לזמינות ואיכות המוצרים הרבה יותר מצוות החנות שמתחלף בתדירות גבוהה וברובו לא לויאלי לחברה ממנה הוא מתפרנס. המלצות : לשופרסל כדי שתחזרו בכם מהמעשים שבצעתם לאחרונה ותשמרו על מי שבאמת עושה לכם את העבודה.
bb , שרון  |  30.07.15
לכל התגובות