פפסי מוציאה את האספרטיים ממשקאות הדיאט שלה
מכירות משקאות הדיאט בירידה. לטענת בכירים בתעשייה, הירידה החדה נובעת מחששות לא מבוססים הנוגעים לאספרטיים. תלונות צרכנים הביאו את פפסי לנקוט בצעד הזה
קראו עוד בכלכליסט
בפפסיקו הודיעו כי הגרסה החדשה של הדיאט פפסי תהיה זמינה ברחבי המדינה החל מהשבוע הנוכחי. מוקדם יותר השנה הגיבה החברה על תלונות הצרכנים, והודיעה כי תחליף את האספרטיים במשקה בממתיק מלאכותי אחר עם דימוי פחות בעייתי. ההשקה תבדוק אם אכן הממתיק היווה את הסיבה לנטישת הלקוחות או שאולי גורמים נוספים היו מעורבים בכך. משקאות דיאט אחרים שעדיין מכילים אספרטיים כוללים את דיאט קולה ופאנטה זירו.
עם זאת, המכירות של משקאות הדיאט בירידה. לטענת בכירים בתעשייה הירידה החדה נובעת מחששות לא מבוססים הנוגעים לאספרטיים. "זה הדבר העיקרי שעליו התלוננו הלקוחות שלנו", הודה סת' קאופמן, סגן נשיא בכיר בפפסיקו. מבחינת הטעם, קאופמן הדגיש כי אמנם יש הבדל אך הוא קל בלבד.
זה לא הניסיון הראשון של פפסיקו להעלות מחדש את מכירות הדיאט פפסי. ב-2012 החברה ניסתה לשפר את המשקה על ידי ערבוב בין אספרטיים וממתיק מלאכותי נוסף בשם אצסולפאם האשלגן, שאמור היה לשמור על הטעם לאורך זמן. בגרסה הנוכחית ימשיכו להשתמש באצסולפאם האשלגן בנוסף לסוכרלוז.
על הפחיות והבקבוקים החדשים יודפס "חדש ללא אספרטיים" מעל הלוגו של פפסי. ההשקה תלווה גם ביחסי ציבור מסיביים ומבצעים, שככל הנראה יעזרו להעלות את המכירות, לפחות בטווח הקצר.
6 תגובות לכתיבת תגובה