אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לא הכול מתוק בפררו רושה - מחלוקת בין הקמעונאים לחברה צילום: בלומברג

לא הכול מתוק בפררו רושה - מחלוקת בין הקמעונאים לחברה

הקמעונאים מאוכזבים מכך שלאחר העברת השיווק של מוצרי פררו רושה מליימן שליסל לנציגות מקומית שפתחה החברה לא ירדו המחירים

18.07.2016, 19:38 | נורית קדוש

העברת שיווק מותגי פררו רושה מליימן שליסל לנציגות מקומית שהקימה החברה, יוצרת מחסור זמני בממרח השוקולד נוטלה ובמגוון מוצרי שוקולד קינדר. המחסור נובע בין היתר ממחלוקות מסחריות בין נציגי השלוחה המקומית שהוקמה, לקמעונאים, שציפו כי העברת הפעילות לידי החברה תתבטא בהורדת מחירים.

קראו עוד בכלכליסט

כזכור, אחרי עשורים רבים שבמהלכם שימשה ליימן שליסל כמשווקת ומפיצת מוצרי פררו רושה בישראל, החליטה החברה להקים נציגות בישראל ולנהל עצמאית את שיווק מוצריה.

בשלב הראשון, ניסו הצדדים להגיע להבנות שבמסגרתן היתה ליימן שליסל ממשיכה להפיץ את מוצרי פררו עבור השלוחה שהוקמה בישראל, אולם הבנות אלו לא הושגו.

פררו רושה, צילום: בלובמרג פררו רושה | צילום: בלובמרג פררו רושה, צילום: בלובמרג

ליימן שליסל מכרה בחודשים האחרונים את כל המלאי שהיה בידה ולכן הרשתות לא מיהרו לפעול לחתימה על הסכמי סחר עם נציגי השלוחה שהוקמה בהרצליה. כשהצדדים נפגשו, הסתבר שיש פערים בין ציפיית הקמעונאים כי ביטול הזכיין המקומי והעברת המכירות ישירות לידי היצרנית תוביל להורדת מחירים לבין המחירון שהוצג להם ולפיו לא חל שינוי במחירי המוצרים.

כיוון שעונת הקיץ לא מהווה שיא במכירות מוצרי שוקולד, הקמעונאים לא ממהרים לנסות להגיע עם פררו רושה להבנות. ביחס למוצר הדגל נוטלה, נערכה רשת ויקטורי מראש עם יבוא מקביל של הממרח והביאה לישראל לפחות 2 מכולות.

תגיות